• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2020 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 09:03

Detail zákazky Z20202089

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.02.2020 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2020 09:03

Základné údaje

Z20202089

OF-209106

zazmluvnená

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

3D tlačiareň

3D tlačiareň, 3D print

  • 42960000-3 - Ovládací a riadiaci systém, tlačiarenské a grafické vybavenie, vybavenie na automatizáciu kancelárskych prác a spracovanie informácií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 3D tlačiareň
Funkcia
3D tlačiareň pre potreby verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3D tlačiareň v zmontovanom stave ks 1
Pracovný priestor cm 18x18x18
Priemer trysky mm 0,4
Rýchly predohrev PLA min. 1
Rýchly predohrev ASA min. 3
Výška vrstvy mm 0,5 0,35
Rýchlosť posuvu mm/s 200+
Maximálna teplota: hotend/heatbed °C 280/100
Priemer filamentu mm 1,75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Danej špecifikácii vyhovuje napr. Original Prusa MINI v zmontovanom stave alebo ekvivalent podľa technickej špecifikácie
Základná doska 32bit STM2
Extruder Bowden systém s 3:1 prevodom
LCD obrazovka 2,8" grafický displej so 65k farebnom hĺbkou so zobrazením náhľadu G-code
Tlačový povrch Magnetická podložka s vymeniteľnými tlačovými plátmi
Podporované materiály PLA, PETG, ASA, ABS, Flex
Pripojenia LAN (Ethernet RJ45), WiFi, USB
Senzory 3 termistory, senzory otočiek ventilátora, senzor filamentu
Kalibrácia Automatická, Mesh Bed Leveling
Farba Čierno - oranžová
Talčové pláty Hladký PEI a Zrnitý PEI
Súčasťou balenia filament naviac Vzorka Prusament PLA
Súčasťou balenia tlačová struna Priemer 1,75mm filament Prusament PLA Vanilla White 2kg; Priemer 1,75mm filament Biela EASY ABS 2kg; Priemer 1,75mm filament Biela PETG 2kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov.
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku tovaru pred dodaním tovaru, či Tovar ponúkaný Dodávateľom vyhovuje podmienkam Objednávateľa do dvoch pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky v zmysle Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fakulta bezpečnostného Inžinierstva, Ul. 1. mája 32, 010 26 Žilina, 3. poschodie, miestnosť MA 310, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.02.2020 12:45 — 21.02.2020 14:00

1,00 celok

475,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.02.2020 12:24

07.02.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 202
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2020 10:31 - Vstupná ponuka 475,80 € Cena bez DPH
07.02.2020 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 475,79 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS