• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 11:30

Detail zákazky Z20202088

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 11:30

Základné údaje

Z20202088

OF-209143

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4435023

Objednávateľ

00314897

Mesto Trstená

Bernolákova 96/8, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelársky papier, euroobaly, obálky......

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske pomôcky, pomôcky v kanceláriách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka - Doručenky B6, do vlastných rúk s opakovaným doručením, samoprepis, samolep. s kr. páskou, rozmer 125 x 176 mm ks 1 10000
Obálka - Doručenky B6, doručenka, samoprepis, samolepiace s kr. páskou, rozmer 125 x 176 mm ks 1 10000
Obálka C6 bez okienka - čistá, samolepiaca biela, 125 x 176 mm ks 1 10000
Obálka A4 čistá, samolepiaca biela ks 1 2000
Obchodná taška B4 X-dno hnedá s textilnou výstužou - samolepiaca s kr. páskou ks 1 2000
Obal U-EURO A4 ks 1 10000
Spisové dosky A4 so šnúrkou - čierna potlač ks 1 2000
Kancelársky papier, xerografický, A4, 80g/m2, v balení 5 x 500ks, rozmer 210x297 mm, farba biela, belosť 161 CIE balík 1 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru v prípade nesprávneho plnenia zákazky.
Pred doručením je dodávateľ povinný kontaktovať (písomne alebo telefonicky) objednávateľa a podrobne s ním odsúhlasiť jednotlivé položky predmetu zákazky.
Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou čiastkových výziev na plnenie Objednávateľa. Objednávateľ sa nezaväzuje vyčerpať celý rozsah plnenia Zmluvy, v tomto prípade o ukončení plnenia pred vyčerpaním finančného limitu bude Dodávateľa o tejto skutočnosti informovať.
Lehota plnenia Zmluvy (dodania predmetu zákazky) pre Dodávateľa bude od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa do 5 pracovných dní.
Víťazný uchádzač je povinný predložiť podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien, cien bez DPH, cien s DPH, predloženie dokladu preukazujúceho splnenie požiadaviek na predmet zákazky (technické parametre) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Čestné vyhlásenie uchádzača o splnení technických parametrov nebudeme považovať za dostatočné preukázanie uvedenej skutočnosti.
Víťazná ponuka resp. zazmluvnenie predmetu zákazky bude celková suma s DPH na maximálny počet tovarov uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bernolákova 96/8, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 kpl

4 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.02.2020 08:20

06.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 40
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2020 09:58 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena s DPH
06.02.2020 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka 4 499,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS