• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2020 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 11:05

Detail zákazky Z20202014

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2020 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 11:05

Základné údaje

Z20202014

OF-209067

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4435009

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené potraviny

Mrazené potraviny

  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15311000-1 - Mrazené zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny
Funkcia
Mrazené potraviny potrebné pri príprave stravy a na zabezpečenie stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z tresky plátky lisované Kg 200
Filety z aljašskej tresky Kg 200
Pangasius filety Kg 5
Losos filety s kožou bez kosti chladený Kg 5
Pstruh mrazený pitvaný Kg 250
Heik Kg 50
Krabie mäso Kg 5
Obaľované rybie filé 150g Kg 5
Mrazený zubáč filety Kg 5
Mrazený tuniak Kg 5
Mrazená makrela Kg 5
Pirohy (plnené rôznou náplňou bryndzové, mäsové) Kg 200
Knedlíky (tvarohové, ovocné, nugátové, mäsové) Kg 200
Mrazené šúlance Kg 5
Lístkové cesto mrazené 400g, 500g Kg 5
Špenát mrazený Kg 5
Karfiol ružičky mrazený Kg 100
Karfiol predsmažený obaľovaný Kg 5
Mrazený kel Kg 5
Mrazená baby mrkva Kg 5
Mrazená karotka kocky Kg 5
Mrazená kukurica Kg 5
Mrazený hrášok Kg 5
Brokolica mrazená - ružičky Kg 10
Koreňová zelenina mraz. Kg 50
Čínska zelenina mrazená Kg 50
Mrazená zeleninová zmes hrášok s karotkou Kg 50
Polievková mrazená zeleninová zmes Kg 50
Zeleninová zmes pod sviečkovú Kg 200
Mrazená zmes trio mrkva, hrach, kukurica Kg 50
Mrazená zelenina kúpeľná zmes Kg 50
Mochovská mraz.zelenina Kg 50
Mrazená zelenina jarná zmes Kg 50
Bretaňská zeleninová zmes Kg 50
Mexická zeleninová zmes Kg 50
Šampiňóny mrazené Kg 60
Zelenina mrazená Wok mix Kg 200
Nanuk smotanový 75 -100 ml, rôzne príchute (ovocná, kakaová a pod.) L 10
Mrazený obaľovaný syr Kg 5
Mrazený obaľovaný hermelín/encián Kg 5
Mrazené obaľované šampiňóny Kg 50
Mrazené predsmažené zemiakové hranolky Kg 100
Mrazené americké zemiaky Kg 5
Divina- jelení guláš Kg 5
Kôpor mrazený Kg 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje zaručiť frekvenciu dovozu tovaru minimálne 3 krát týždenne.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim.
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Pri každej dodávke musia byť dodané príslušné účtovné doklady, t.j. dodací list v troch výtlačkoch, ktorý musí obsahovať : - názov druhu výrobku a jeho gramáž - dodané množstvo každého druhu - cenu za jednotku množstva bez DPH a s DPH za každý druh.
Predávajúci zašle za prevzaté dodávky faktúru v troch výtlačkoch, ktorá musí obsahovať predovšetkým: - označenie dokladu /faktúra, dobropis/, jeho číslo - číslo kúpnej zmluvy - názov a sídlo predávajúceho, jeho IČO, IČO DPH, - dátum vystavenia a splatnosti faktúry - označenie banky a čísla účtu, na ktorý má byť vykonaná platba - názov, množstvo a cenu bez DPH a s DPH - príjemcu tovaru
Kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá neobsahuje všetky náležitosti, alebo je nesprávna a to do dátumu splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť doba splatnosti. Táto začína plynúť znovu odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Ak kupujúci zistí vady tovaru počas doby splatnosti faktúry, zaplatí kúpnu cenu do 30 dní po vybavení oprávnenej reklamácie. Kupujúci po dobu od uplatnenia oprávnenej reklamácie až do jej vybavenia nebude v omeškaní s úhradou faktúry. V prípade, ak výsledok vybavenia reklamácie bude mať vplyv na výšku kúpnej ceny, tak predávajúci vystaví novú faktúru.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 48 hodín po obdržaní telefonickej objednávky a to v pracovné dni t. j. v pondelok až piatok od 7:00 h do 14:00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach
Doba trvania zmluvy je do 31.12.2020 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Zmluvu je možné zrušiť: a) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán s mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane, b) okamžitým odstúpením od zmluvy pri jej podstatnom porušení.
Za podstatné porušenie zmluvy považujú zmluvné strany v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov ak: a) predávajúci opakovane nedodá tovar v požadovanom sortimente, množstve, kvalite alebo včas podľa objednávok kupujúceho, b) predávajúci opakovane poruší hygienické podmienky výroby, skladovania alebo prepravy tovaru. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
Dodaný tovar musí byť v prvej tretine jeho záručnej doby.
Do troch pracovných od uzavretia zmluvy predloží predávajúci cenovú kalkuláciu k predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a cenu s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy. Vo faktúrach za dodaný tovar predávajúci nesmie prekročiť ceny uvedené v cenovej kalkulácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

10.02.2020 07:00 — 31.12.2020 14:00

2 450,00 kg

5 902,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.01.2020 13:47

06.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 157
 56
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.02.2020 11:05 - Vstupná ponuka 5 900,00 € Cena bez DPH
03.02.2020 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka 5 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS