• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2020 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2020 14:50

Detail zákazky Z20201982

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2020 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    05.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2020 14:50

Základné údaje

Z20201982

OF-208843

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4433231

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok pre prácu s el.zariadeniami

laboratórny stôl, dielenská skriňa, laboratórny stolička,

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny stôl
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných stolov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Laboratórny stôl ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1.   antistatický stôl Viking classic nastaviteľná výška  v mm650-950 x 1500 x 700, RAL7035
1.2.  hlavná polica vrátane zadných stĺpikov rozmery  v mm (1500x300), RAL7035
1.3.    osvetlenie vrátane konštrukcie  (1500x300), RAL7035
1.4.  závesná konzola šírky 1500 mm k rýchlemu zaveseniu výkresov, osvetlenia RAL7035
1.5.   stredový stĺpik  vrátane nosnej konštrukcie. pre stôl 1500mm ( pre montáž prísluš.1/2 rozmerov), RAL7035
1.6.   polovičný perfopalnel š. 600 mm, výška panela 505mm, RAL7035
1.7.   lišta pre zavesenie plast. boxov polovičná pre stôl š.  1500mm, RAL7035
1.8. sklopná polica pre stôl š. 1500 (medzi zadný stĺpik a stredový panel), RAL7035
1.9. panel s min 4 el. zásuvkami, polovičný pre stôl š. 1500mm
1.10.  dvojzásuvkový podvesný kontajner ESD 233x490x580mm, RAL7035
1.11. spodná polica hl. 300mm pre stôl š. 1500mm, RAL7035
 2. Dielenská skriňa
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných dielenských skríň vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.Dielenská skriňa ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1.  5 zásuvková , výsuv zásuviek 80%, rozmery v mm: 1000x1030x700
2.2. nosnosť zásuviek 80 kg
2.3. centrálny zámok
2.4. zásuvky 2x zásuvka 120 mm, 2 x zásuvka  180 mm, 1x  zásuvka 240 mm.
2.5. farba korpusu RAL 7035 svetlosivá
2.6. horná plocha: lamino doska, RAL7035
 3. Dvojdverová dielenská skriňa
Funkcia
Nákup novej, nepoužívanej dielenskej skrine vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Dvojdverová dielenská skriňa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1.  dvojdverová dielenská skriňa s perfopanelmi, rozmery: výška 1950 x šírka 950 x hĺbka 500 mm
3.2.  trojbodový rozvorový zámok,
3.3.  nastaviteľné police: 3 ks , 6 zásuviek (90% výsuv)
3.4. farba korpusu RAL 7035 svetlosivá, dverí RAL 7035 svetlosivá, RAL 5005 modrá a RAL 5012 modrá.
3.5. Príslušenstvo: 8 x lišta pre zavesenie plast. boxov - dĺžka 200mm; 1 x Q-systém sada držiakov na náradie 22 dielov; 12 x plastový zásobník Profi Plus Box 4, von. rozmer - v150, š205, h355 mm, žltý;
3.5.1. Príslušenstvo-pokr. 16 x plastový zásobník Profi Plus Box 1, von. rozmer - v60, š102, h100 mm, žltý
 4. Laboratórna antistatická stolička
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných laboratórnych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. Laboratórna antistatická stolička ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.1.   všetky súčasti stoličky sú vodivé, merný odpor menší ako 0,1 MΩ, kríž chróm. výška sed. 43-57 cm, kolieska, poťah sivý
 5. Príslušenstvo
Funkcia
Nákup nového, nepoužívaného príslušenstva vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
5. 1.  plastové delenie zásuviek ZG54x36D ks 6
5.2. vnútorné delenie zásuvky delič 2x2 pozink. pre zás. 150-240 mm ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5.1. 24 krabičiek, 24x veľká 48 malá priečka, hmotnosť 2,2 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,  technický popis jednotlivých druhov nábytku s uvedením typu alebo značky ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/iný návrh ponúkaného produktu  a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve,  objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a konkrétne miesto dodania a montáže predmetu zmluvy.
8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia a montáže tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.02.2020 08:00 — 09.04.2020 15:00

1,00 súbor

16 380,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2020 09:45

05.02.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2020 13:18 - Vstupná ponuka 16 296,00 € Cena s DPH
05.02.2020 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka 16 260,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS