• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 16:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2020 09:30

Detail zákazky Z20201979

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 16:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.02.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.02.2020 09:30

Základné údaje

Z20201979

OF-208515

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4433229

Objednávateľ

00151882

Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky

Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby

Čistiace výrobky, toaletný papier, papierové utierky

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Funkcia
Hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojvrstvový toaletný papier v rolke, návin min. 68 m, minimálne 490 útržkov - biely ks 6000
Papierové utierky biele do zásobníka - Systém Reflex MIDI. Rolka 1 - vrstvová biela  cca 300m,                        priemer rolky 200 mm, (+ - 20 mm), výška rolky  200 mm (+ - 10 mm).                                                                      Počet útržkov - cca 750 -800, s vnútorným odvíjaním. Perforácie pre ľahké oddeľovanie útržkov, ražba.     Približná veľkosť jedného útržku 350x200 mm. ks 600
Prostriedok na umývanie riadu JAR LEMON, objem 1 ks balenia minimálne 900 ml, "alebo ekvivalentný" ks 100
Čistiaci prostriedok na okná OKENA, objem  1 ks balenia minimálne 500 ml, "alebo ekvivalentný" ks 50
Tekuté mydlo na ruky s antibakteriálnou prísadou, farba priesvitná, bal 5 litrov ks 70
WC bloky závesné s vymeniteľnou náplňou, ktorá likviduje namnožené baktérie v prostredí, bráni tvorbe vodného kameňa a zanecháva dlhotrvajúcu sviežu vôňu ks 400
Gumenné rukavice pre domácnosť, veľkosť M, balenie - 1 pár bal 100
Čistiaci prostriedok na WC, Domestos, objem 1 ks balenia minimálne 750 ml,  "alebo ekvivalentný" ks 100
Ochranný krém na ruky INDULONA, 100 gr, Dezi červená,  "alebo ekvivalentný" ks 30
Toaletný  papier do zásobníka, priemer rolky 23 cm - biely, 2-vrstvový ks 60
Papierové utierky - rolka 2 vrstvová biela, cca 150 m, cca 450 útržkov. Perforácie pre ľahké oddeľovanie útržkov , ražba . Približná veľkosť jedného útržku 350x 200 mm. ks 60
Textilné utierky - 1 vrstvové , cca 160 útržkov, návin cca 60 m,                                                                                            Priemer kotúča 25 cm (+ - 3 cm) , šírka 32 cm ( + - 2 cm), absorbčné , pevné ks 12
Hubka na riad s drôtenkou, bal 10 ks bal 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujme predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu s uvedením jednotkových cien vrátane a bez DPH do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.  Forma zaslania- elektronicky
Cena tovaru vrátane dopravy na miesto určenia a vyloženie v priestoroch skladu organizácie, kde prebehne aj fyzická prebierka /kontrola počtu/, na základe ktorej bude podpísané prevzatie tovaru
Tovar požadujeme dodávať priebežne na základe objednávky, na dve odlišné miesta v Bratislave
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny položiek s a bez DPH
V prípade uvedenia obchodného názvu v špecifikácii tovaru, môže byť tovar nahradený ekvivalentom rovnakých alebo lepších parametrov.
Požadujeme aby v zmluve bol uvedený bankový účet dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.02.2020 12:00 — 21.02.2020 09:38

1,00 podla specifikacie

9 350,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujme predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu s uvedením jednotkových cien vrátane a bez DPH do 5 dní od uzatvorenia zmluvy a vlastného návrhu na plnenie v ktorom uchádzač uvedie jednoznačný názov, značku ponúkaného výrobku. Forma zaslania- elektronicky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2020 09:42

04.02.2020 16:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.02.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 505
 136
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2020 10:02 - Vstupná ponuka 9 349,99 € Cena s DPH
04.02.2020 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka 9 349,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS