• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 13:20

Detail zákazky Z20201927

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 13:20

Základné údaje

Z20201927

OF-208464

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4431334

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

47479256

HELAGO-SK, s. r. o.

Kosodrevinová 2, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výučbové modely

model, výuka, pôrodníctvo, ošetrovateľstvo

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 39162100-6 - Vybavenie na vyučovanie
  • 34999400-0 - Presné modely
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výučbové modely
Funkcia
Nákup nového, nepoužívaného tovaru vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. simulátor novorodenca: 0-8 týždenné bábätko ks 2
2. Resuscitačný simulátor novorodenca bez interaktivného EKG simulátoru ks 1
3. Zdokonalený pôrodný simulátor ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Mäkká a flexibilná koža tváre. Vymodelované vlasy. Realistické oči vyžaduje sa
1. Nácvik pre ukážku nazálneho a orálneho podávania výživy trubičkou a odsávanie žalúdka. Simulovaný ušný kanál. Mäkké ramená a nohy sa otáčajú v kĺboch vnútri trupu pre čo najrealistickejší nácvik. Mäkké ruky, chodidlá a prsty na rukách a nohách. Technika odberu vzorky prepichnutím päty alebo prsta. Mäkká koža hornej časti tela pre čo najvernejšiu simuláciu bábätka vyžaduje sa
1. Vymeniteľné genitálie. Močová trubica a mechúr. Mužská a ženská katetrizácia. Vykonávanie klystíru vyžaduje sa
1. Balenie: tričko, plienky, mäkký prenosný kufrík
2. Dýchacie cesty, dýchanie, intubácia a ventilácia. Zavedenie hrudnej trubice. KPR. Gastrointestinálna trubica vyžaduje sa
2. Vymeniteľné genitálie. Ruka a noha pre nácvik vnútrožilových techník a intraoseálneho podania, pupok s žilovým a tepnovým prístupom. 7 miest pre ručné nahmatanie pulzu. vyžaduje sa
3. Simulátor pre predvedenie všetkých štandardných pôrodných techník vyžaduje sa
3. Nahmatanie plodu . Pôrod koncom panvovým. Normálny pôrod. Pôrod cisárskym rezom. Epiziotómia. Objavenie temena hlavy. Prolaps pupočnej šnúry vyžaduje sa
3. Balenie: zdokonalený simulátor s vinylovou kožou ; dvoch novorodencov a placenty; náhradný kryt žalúdka; 2 náhradné pošvové vložky; 2 náhradné pupočné šnúry; úložný vak
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
4.1. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, zaškolenie a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
8. Vyžaduje sa zaškolenie aspoň 2 pracovníkov Objednávateľa.
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
13. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

10.02.2020 08:00 — 06.03.2020 12:00

1,00 sada

4 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.01.2020 12:08

04.02.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 727
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2020 14:30 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena bez DPH
30.01.2020 15:53 - Najvýhodnejšia ponuka 3 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS