• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 14:55

Detail zákazky Z20201906

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 14:55

Základné údaje

Z20201906

OF-208967

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4431320

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

41648242

Marek Špeťko - IMEX

Bulharská 1256/24, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a pracie prostriedky

čistiace saponáty a leštiace prostriedky, vrecia

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky určené pre použitie v objektoch objednávateľa.
Funkcia
Čistiace  a pracie prostriedky pre zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tekuté mydlo 5L bal ks 3
2. Toaletné mydlo s pumpičkou ks 2
3. Prípravok na čistenien podláh  - plávajúca podlaha ALEX ks 10
4. Pronto na prach - spray ks 10
5. Prostriedok na riad JAR ks 15
6. Prostriedok na umývanie okien a skla   CLIN ks 15
7. Prostriedok na kúpelky vodný kameň  Cilit Bang ks 10
8.Domestos WC ks 15
9. Ocot 1l. ks 24
10. Osviežovač vzduchu spray Brise ks 5
11. Špongie na riad veľké - ( v  bal 10ks ) bal 15
12. Prachovka univerzálna ( bal -3ks ) bal 20
13. Kuchynské utierky papierové rolky - (v balení  2ks ) bal 30
14. Sevítky obyčajné  (bal 100ks 33x33 ) bal 30
15. LDP vrecia rolo do košov 30l -500x600 25ks/rolka rol 15
16. LDP vrecia rolo do košov  80l -590x1000 25ks/rolka rol 12
17. LDP vrecia rolo do košov  120l - 700x110 rol 2
18. Mikroténové sáčky 35x 40 bal 6
19. Toaletný papier biely 3vrst. - malé rolky  (10ks v bal) bal 60
20. Čistič odpadu - Stura Facile - obsahuje kyselinu sírovú ks 3
21. Koše na odpad 20L - nerezové s našlapnou pákou ks 2
22. Metla ciroková ks 2
23. Metla portviš 30 cm ks 1
24. Metla portviš 80 cm ks 1
25. Portviš drevený malý - metlička ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia - do sídla objednávateľa).
Doručenie tovaru na jedno určné miesto  objednávateľa  a jeho odovzdanie kontaktnej osobe objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ uprednostňuje   dodať tovar ním požadovaných značiek - typov, nakoľko zabezpečuje pre zamestnancov dôkladné a overené prípravky na čistenie (pracuje  sa s olejmi, mazivami, farbami).
Objednávateľ požaduje predložiť zoznam všetkých položiek dodávaného tovaru, vrátane značiek –typov, k odsúhlaseniu objednávateľom ( v prípade 100% ekvivalentu požadujeme predložiť vzorku ponúkaného ekvivalentu k posúdeniu či sa jedná o 100% náhradu) a to do 5 dní od uzavretia zmluvy.    Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie zmluvy.
Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi (faktúra musí obsahovať meno kontaktnej osoby za objednávateľa a číslo zmluvy).
Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe objednávateľa dva až tri pracovné dni pred plánovaným dodaním.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chata SND, Jánska dolina 2212, 032 03 Liptovský Ján, Liptovský Ján, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

17.02.2020 12:00

25,00 položky

520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.01.2020 10:37

04.02.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.02.2020 11:14 - Vstupná ponuka 516,00 € Cena s DPH
04.02.2020 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka 399,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS