• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 14:50

Detail zákazky Z20201889

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 14:50

Základné údaje

Z20201889

OF-208657

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4431304

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské služby

publikácia, tlač, tlačiarenské služby

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Publikácia - OPTIMA OPUS 2019
Funkcia
1. Tlač publikácie a jej konečné spracovanie.
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním publikácie vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie materiálov a technológií v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona.
4. Pri tlači publikácie sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tlač publikácie -  OPTIMA OPUS 2019 - náklad ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Formát (vnútro + obálka) B5
1.2. Väzba V2
1.3. Obálka farebnosť 4+0; papier 130 g, hladený, jednostranné lamino
1.4. Vnútro papier 80 g BO; farebnosť 1+1
1.5. Počet strán 150
 2. Publikácia - Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela II.
Funkcia
1. Tlač publikácie a jej konečné spracovanie.
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním publikácie vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie materiálov a technológií v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona.
4. Pri tlači publikácie sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Publikácia - Sociálnoprávna ochrana detí a sociálna kuratela II.  - náklad ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1.  Formát (vnútro + obálka) B5
2.2. Väzba V2
2.3. Obálka Farebnosť 4+0, papier 130 g., hladený, jednostranné lamino
2.4. Vnútro počet strán: 116, z toho farebné strany: 1, tlač 1+1, papier 80g. BO
 3. Publikácia -  Ošetrovateľstvo a konceptuálne modely pre prax
Funkcia
1. Tlač publikácie a jej konečné spracovanie.
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním publikácie vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie materiálov a technológií v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona.
4. Pri tlači publikácie sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Publikácia -  Ošetrovateľstvo a konceptuálne modely pre prax - náklad ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1.  Formát (vnútro + obálka) B5
3.2. Väzba V2
3.3. Obálka Farebnosť 4+0, papier 130 g., hladený, jednostranné lamino
3.4. Vnútro celkový počet strán: 158, tlač 1+1, papier 80g. BO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba,
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, ktorý musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH.
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený termín a presné miesta dodania.
8. Dodávateľ sa zaväzuje:
8.1. zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
8.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

07.02.2020 08:00 — 21.02.2020 15:00

1,00 súbor

550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.01.2020 08:14

04.02.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2020 14:09 - Vstupná ponuka 550,00 € Cena s DPH
31.01.2020 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 550,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS