• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 13:05

Detail zákazky Z20201887

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 13:05

Základné údaje

Z20201887

OF-208877

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4431306

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

papier, obálky, zošit, zvýrazňovač, náplň, lepidlo

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Určené pre potreby zamestnancov  Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papier kopírovací A4 bal 35
2. Papier kopírovací A3 bal 3
3. Obálky B4 / 50ks v balení/ bal 2
4. Zošit A4 ks 10
5. Zvýrazňovač 1 ks 5
6. Zvýrazňovač  2 ks 5
7. Zvýrazňovač 3 ks 5
8. Zvýrazňovač  4 ks 5
9. Náhradná náplň ks 5
10. Lepidlo tyčinka ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Papier kopírovací A4 80g/500 listov, biely, Artist Standard
2.  Papier kopírovací A3 80g/500 listov, biely, Artist Standard
3. Obálky B4 samolepiace biele
4. Zošit A4 60 listový, linajkový (8mm)
5. Zvýrazňovač 1 Carioca Corvina Memory 5,5mm na vodnej báze - žltý
6. Zvýrazňovač 2 Carioca Corvina Memory 5,5mm na vodnej báze - zelený
7. Zvýrazňovač 3 Carioca Corvina Memory 5,5mm na vodnej báze - oranžový
8. Zvýrazňovač 4 Carioca Corvina Memory 5,5mm na vodnej báze - ružový
9. Náhradná náplň Pentel Energel LRN 5-B červená
10. Lepidlo tyčinka Pritt Stick / 10g
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1/ Vrátane dopravy do miesta plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia - sídla Objednávateľa).
2/ Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet najneskôr do piatich dní od uzatvorenia zmluvy.
3/ Doručenie tovaru do sídla Objednávateľa a jeho odovzdanie kontaktnej osobe Objednávateľa.
4/ Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
5/ Dodávateľ zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový,  nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám Objednávateľa.
6/ V prípade ponúknutia ekvivalentu Dodávateľ oznámi typ –  značku tovaru k odsúhlaseniu Objednávateľom, a to najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7/ Dodávateľ bude Objednávateľovi avizovať dodanie tovaru min. dva pracovné dni pred jeho plánovaným dodaním.
8/ Vystavenie faktúry sa uskutoční po kompletnom dodaní tovaru (faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru, ako aj meno kontaktnej osoby Objednávateľa).
9/ Splatnosť faktúry: do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12.02.2020 09:00 — 14.02.2020 15:00

10,00 položky

200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.01.2020 08:18

04.02.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 18
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2020 14:20 - Vstupná ponuka 199,99 € Cena s DPH
04.02.2020 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS