00228681
Divadlo Jána Palárika Trnava
Trojičné nám. 2, Trnava, 91701, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovanie formou stravných poukážok
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodonota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,50 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 34600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu, kalendárny rok a dobu platnosti |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Názov |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa |
Nominálna hodnota stravnej poukážky zahŕňa aj všetky ostatné náklady dodávateľa potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky (cena za dopravu, balné, poistenie, provízia, storno poplatky za neprevzatie poškodených stravných poukážok). |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania dielčej objednávky |
Uvedené množstvo stravných poukážok na 24 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania Rámcovej zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v čiastkových objednávkach.Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Podanie dielčej objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať emailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. |
Požaduje sa do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby (mano a priezvisko, adresa, tel. číslo, email), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia rámcovej dohody , na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č.283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti Rámcovej zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Daňový doklad - faktúra za dodané stravné poukážky na základe objednávky bude dodaná objednávateľovi súčasne so stravnými poukážkami. |
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfaktúrovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Prevzatie predmetu zákazky bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom pre každé plnenie samostatne. |
Dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku, v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydajú. |
Počas trvania Rámcovej zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 170 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Trnava a s minimálne 5 obchodnými reťazcami v okrese Trnava. Ich zoznam predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Rámcová zmluva sa uzatvára na 24 mesiacov a to od 01.02.2020 do 31.01.2022, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateom pre požadovaný predmet zákazky. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu Rámcovej dohody vrátane obstarávacích nákladov, nákladov na sprostredkovanie, prípadne akékoľvek ďaľšie finančné plnenie spojené s plnenm Rámcovej zmluvy. |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení platnosti Rámcovej dohody. |
Názov | Upresnenie |
S dodávateľom bude uzatvorená Rámcová zmluva | Rámcová zmluva nezakladá priamo finančné plnenie. |
Trojičné námestie 2, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
34 600,00 ks
155 720,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2020 16:01
03.02.2020 08:00
03.02.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.01.2020 10:30 - Vstupná ponuka | 155 719,00 | € | Cena s DPH |
03.02.2020 07:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 155 717,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: