• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 10:41

Detail zákazky Z20201831

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.02.2020 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 10:41

Základné údaje

Z20201831

OF-208823

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4435035

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika - osobný počítač, časti počítačov

Osobný počítač, klávesnica, myš, laserové tlačiarne

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237100-0 - Časti počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač s príslušenstvom
Funkcia
kancelárska PC zostava na administratívne účely, klávesnica, myš, podložka pod myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač s príslušenstvom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Osobný počítač s príslušenstvom
Operačná pamäť min. RAM 8 GB DDR4
Pevný disk min. 500 GB 3,5"
Základná doska MSI B360 min. 8 USB portov
Procesor s výkonom dávajúcim min. skore 3500 podľa benchmarku PassMark min. Intel Core i3-9100
Grafická karta min. externá RX 560/580 4 GB (displey port, HDMI)
Optická mechanika min. zápis na DVD, CD
Výstupy min. 2 x min. USB 3.0, 6 x min. USB 2.0
Interné rozširujúce porty 1 x speaker header 1 x konektor pre detekciu otvorenia skrine 1 x 4 pinový ATX 12 V napáj.
Sieťová karta LAN integrovaná Ethernet 1 Gb/s
Zdroj ATX min. 450 W bronze
Zdroj ATX spĺňa špecifikácie EN 55022 a ESN EN 60950 +A1 +A2 + A3
Prevedenie Tower - micro ATX (max. objem skrinky 35 bl), ventilátor chladenia skrine
-------------- --------------
Klávesnica USB klávesnica so slovenskými znakmi s možnosťou nastavenia výšky
- samostatné klávesy pre kurzorové šípky, Home, End, PageUp, Page Down
- samostatný numerický blok áno
- samostatné klávesy F1-F12 áno
- rozmer: minimum: 45,6 x 16,2 x 2,55 cm
- dĺžka kábla min. 1,5 m
-------------- --------------
Myš USB optická
dĺžka kábla min. 1,5 m
- tlačidlá min. 2
- scroll koliesko áno
- rozmer minimum 105 x 60 x 30 mm
- s podložkou áno
-------------- --------------
Operačný systém
- min. W 10 PRO
- dodané inštalačné média alebo recovery média umožňujúce čistú inštaláciu, len operačný systém s ovládačmi zariadení, bez inštalácie softwaru tretích strán (antivírové programy, skúšobné verzie a pod.)
 2. Grafická karta
Funkcia
Grafická karta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Grafická karta ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Grafická karta GIGABYTE GeForce RTX 2070 8G alebo ekvivalent
 3. Operačná pamäť
Funkcia
Operačná pamäť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Operačná pamäť ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačná pamäť Corsair 32 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Vengeance LPX čierna alebo ekvivalent
 4. Základná doska
Funkcia
Základná doska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základná doska ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná doska MSI MAG Z390 TOMAHAWK alebo ekvivalent
 5. SSD Disk
Funkcia
SSD Disk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SSD Disk ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
SSD Disk Samsung 860 EVO 1000 GB alebo ekvivalent
 6. Procesor
Funkcia
Procesor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Procesor ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel Core i7-9700 alebo ekvivalent
 7. Počítačový zdroj
Funkcia
Počítačový zdroj
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítačový zdroj ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počítačový zdroj GIGABYTE G750H alebo ekvivalent
 8. Počítačová skriňa
Funkcia
Počítačová skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítačová skriňa ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počítačová skriňa Silentium PC Singum SG1M TG alebo ekvivalent
 9. Chladič na procesor
Funkcia
Chladič na procesor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladič na procesor ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chladič na procesor NOCTUA alebo ekvivalent
 10. Operačný systém
Funkcia
Operačný systém
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Operačný systém ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- min. W 10 PRO
operačný systém, OEM verzia, instalačné médium pro 64-bit, 1 licencia, slovenský jazyk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení tech. špecifikácie.
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
5. POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru:
- do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy,
- na dohodnuté miesto plnenia,
- v pracovný deň od 9.00 do 15.00 hod.
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH),
- so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol,vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
6. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
7. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite  a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
8. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
9. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
10.Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu.
11. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť
12. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom,má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
13. Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami:
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky,
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu,
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
14. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1, 2 a 4 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
15. Ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné alebo lepšie kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
Názov Upresnenie
záruka min. 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

17.02.2020 08:00 — 28.02.2020 14:00

1,00 skupina produktov

5 199,45

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.02.2020 09:34

06.02.2020 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2020 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.02.2020 09:44 - Vstupná ponuka 5 199,45 € Cena bez DPH
06.02.2020 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 5 199,41 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS