• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 14:00

Detail zákazky Z20201825

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 14:00

Základné údaje

Z20201825

OF-208892

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4431338

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

Kancelársky papier do tlačiarní a reprografických zariadení

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarenských a kopírovacích zariadení - trieda "A"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier formát A4 - trieda "A" balík 5950
Počet listov papiera v balíku ks 500
Hmotnosť papiera / gramáž g/m2 77 83
Hrúbka mikrometer 104 110
Drsnosť Bendtsen ml/min 110 190
Opacita % 92,5
Belosť CIE 166 172
Tuhosť pozdĺžna mN 125
Tuhosť priečna mN 58
Jas % 112 115
Rozmer šírka A4 mm 210
Rozmer výška A4 mm 297
 2. Kancelársky papier
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarenských a kopírovacích zariadení - trieda "B"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier formát A4 - trieda "B" balík 1200
Počet listov papiera v balíku ks 500
Hmotnosť papiera / gramáž g/m2 77 83
Hrúbka mikrometer 103 109
Drsnosť Bendtsen ml/min 150 250
Opacita % 91
Belosť CIE 158 164
Tuhosť pozdĺžna mN 110 140
Tuhosť priečna mN 50 70
Jas % 108,5 111,5
Rozmer šírka A4 mm 210
Rozmer výška A4 mm 297
 3. Kancelársky papier
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarenských a kopírovacích zariadení - trieda "A"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier formát A3 - trieda "A" balík 875
Počet listov papiera v balíku ks 500
Hmotnosť papiera / gramáž g/m2 77 83
Hrúbka mikrometer 104 110
Drsnosť Bendtsen ml/min 110 190
Opacita % 92,5
Belosť CIE 166 172
Tuhosť pozdĺžna mN 125
Tuhosť priečna mN 58
Jas % 112 115
Rozmer šírka A3 mm 420
Rozmer výška A3 mm 297
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - 8 miest dodania v krajských mestách.
Objednávateľ zašle dodávateľovi do 5 pracovných dní rozdeľovník predmetu dodávky (množstvá na jednotlivé miesta dodania) spolu s menami kontaktných osôb a adresami jednotlivých miest plnenia.
Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy dodávateľa potvrdené objednávateľom v jednotlivých miestach plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Papier musí byť vyrobený zo 100 % opätovne získaných vlákien resp. primárne drevné vlákna pre výrobu celulózy musia pochádzať z lesov riadených legálnym alebo udržateľným spôsobom.
Papier musí byť vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný).
Požaduje sa dodať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vzorky papiera (minimálne 10 listov z každého druhu papiera) za účelom overenia technických vlastností predmetu dodávky.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

19.02.2020 14:00

1,00 zákazka

35 728,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.01.2020 12:25

04.02.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2020 14:19 - Vstupná ponuka 35 728,80 € Cena s DPH
04.02.2020 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 35 728,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS