• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2020 10:02
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2020 10:50

Detail zákazky Z20201821

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.01.2020 10:02
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2020 10:50

Základné údaje

Z20201821

OF-208881

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4429227

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Paštéty a rybie konzervy (12-07)

Paštéty, rybie konzervy

  • 15235000-4 - Konzervované ryby
  • 15131310-1 - Paštéta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paštéty
Funkcia
Konzervované potraviny určené na priamu konzumáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paštéta z hydinového mäsa 120-135 g, AL, obsah hydinového mäsa min. 35%, obsah tuku max. 40% (kačacia, husacia, morčacia) ks 10000
Paštéta z údeného mäsa, 100-115 g, AL, obsah mäsa min. 57%, obsah tuku max. 40% (ako pasta z údeného mäsa - Májka, alebo ekvivalent ks 800
Pečeňový krém 110-120 g, AL, obsah mäsa min. 25%, obsah tuku max. 40% ks 2500
Paštéta zeleninová 75 g, AL, (brokolicová, cícerová, papriková, zeleninová,...) ks 1750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Paštéty (pastovité roztierateľné mäsové krémy a mäsové peny z jemne homogenizovaného mäsa – nátierky, varené, mäsové výrobky s obsahom mäsového podielu min. 25 %, konzervované zeleninové nátierky, konzervované termosterilizáciou). Balené v mäkkých hliníkových (alobalových obaloch) otvárateľných bez potreby otvárača na konzervy. áno
Paštéty musia spĺňať požiadavky Výnosu MP SR a MZ SR č. 1895/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mäsové výrobky a zároveň požiadavky Výnosu MP SR a MZ SR č. 1781/5/1999-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca termosterilizované pokrmy. áno
 2. Rybie konzervy
Funkcia
Konzervované potraviny určené na priamu konzumáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tuniak v oleji, 1 kg, podiel mäsa min. 90 %, ks 275
Tuniak v oleji, 120 g, podiel mäsa min. 70 %, ks 3500
Tuniak s vajcom, 120 g, podiel mäsa min. 19 %, vaječná zložka min. 25%, ks 3500
Kyslé ryby (zavináče, majtesy, .....), 230 g ks 350
Kyslé ryby (zavináče, majtesy, .....), 150 g ks 1800
Nátierky z rýb (lososová, s tuniakom, s makrelou, ......), 150 g. ks 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všetky výrobky musia byť balené v obaloch z mäkkých kovových materiálov alebo plastov (nie plechovky a sklo). Z dôvodu požiadavky na obal výrobku sú prípustné aj alternatívne hmotnosti výrobkov v požadovanom obale a to rozmedzí + - 10% áno
Výrobky musia spĺňať požiadavky vyhlášky MP a RV SR č. 425/2012 o produktoch rybolovu a zároveň požiadavky Výnosu MP SR a MZ SR č 1781/5/1999-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca termosterilizované pokrmy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru bude na dve miesta (vzdialenosť medzi odbernými miestami cca 15 km).
Dodanie tovaru sa bude realizovať v pracovných dňoch medzi 7:30 a 13.00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF a xlsx.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania.
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR.
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba prekročila 1/2 doby spotreby.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku : č. 243 o požiadavkách na označovanie potravín Z.z. č. 243/2015.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané množstvo na 6 mesiacov a nie je záväzné. Množstvo bude odobraté podľa potreby objednávateľa. Za ukončenie rámcovej dohody sa považuje dátum po uplynutí 6 mesiacov od uzatvorenia rámcovej dohody a nie je rozhodujúce, či bol vyčerpaný celý objem predmetu zákazky alebo bol tento objem prečerpaný.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Nedodanie objednaného druhu tovaru, alebo jeho množstva bude považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok a bude viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
Doba trvania Rámcovej dohody je od: 03. 02. 2020 do 31. 07. 2020

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 ks. - viď. technická špecifikácia vyššie

17 760,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.01.2020 10:02

03.02.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 164
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2020 13:07 - Vstupná ponuka 17 760,00 € Cena s DPH
03.02.2020 07:32 - Najvýhodnejšia ponuka 17 759,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS