• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 11:55

Detail zákazky Z20201820

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2020 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2020 11:55

Základné údaje

Z20201820

OF-201546

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4434985

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

gáza

Gáza, kompres z gázy, gáza v páse buničitou vatou, Gázka zložky

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Gáza kompresy 5 x 5; 7,5 x 7,5; 10 x 10; 20 x 10 cm
Funkcia
Gáza kompresy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Gáza kompresy 5x5 ks 60000
- balenie ks 100
- rozmer zloženého kompresu cm 5 x 5
- rozmer nezloženého kompresu cm 9,8 x 19,2
2. Gáza kompresy 7,5 x 7,5 ks 30000
- balenie ks 100
- rozmer zloženého kompresu cm 7,5 x 7,5
- rozmer nezloženého kompresu cm 14,8 x 29,2
3. Gáza kompresy 10 x 10 ks 350000
- balenie ks 100
- rozmer zloženého kompresu cm 10 x 10
- rozmer nezloženého kompresu cm 19,8 x 39,2
4. Gáza kompresy 20 x 10 ks 25000
- balenie ks 100
- rozmer zloženého kompresu cm 20x x 10
- rozmer nezloženého kompresu cm 39,5 x 39,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1-4 Technické vlastnosti:
- nesterilné ÁNO
- počet vrstiev 8
- tkanie 17 nití
- plošná hmotnosť min. 23 ± 2 g/m2
- rozmerová tolerancia ± 2 %
- materiálové zloženie: 100 % bavlna
- bielosť: ≥ 80 %
- vzhľad, vlastnosti: kompresy vyrobené zo 100 % bielenej bavlny, gáza zložená do 8 vrstiev bez založených okrajov, bez farbiva ÁNO
 2. Gáza v páse s buničitou vatou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gáza v páse buničitou vatou ks 2 400
- balenie ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- 17/nití cm2 ÁNO
- poskladaná v štyroch vrstvách o šírke 7 cm a v návine dĺžky 20 m v nesterilnom balení ÁNO
- jadro tvorí buničitá vata, ktorá zvyšuje savosť ÁNO
- gáza balená po dvochnávinoch v PE fólií ÁNO
 3. Gáza zložky 90 cm/100 m
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gáza zložky 90 cm/100 m balenie 170
- rozmer cm/m 90/100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- 100 % biela bavlna ÁNO
- hydrofilná ÁNO
- balené po 100 m v PE fólii ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa vzorky s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail/.
3. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
4. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. V súlade s 2. časťou OPET-u, čl. VI ods. 6.4.6 je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru.
5. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov.
6. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 3 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
7. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
8. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad špeciálneho zdravotného materiálu (nemocničná lekáreň) v čase od 8.00 do 14.00 hod.
9. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
10. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
11. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
12. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní.
13. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
14. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
15. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
17. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
19. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
20. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH., a DPH bude povinný odviesť v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH., a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
23. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
24. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
25. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanovené kvalitatívne a technické parametre.
26. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,20,23 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 20. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Navrhnutá hodnota 20. Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľ (t.j. viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku, predmetom ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy.

Dôvodom rozporu je zvýhodnenie jednej zmluvnej strany. Poskytovanie dodatočnej zľavy je výhodou len pre objednávateľa, pričom nie sú zohľadnené zmeny ceny (zvyčajne smerom nahor) počas trvania zmluvného vzťahu, z čoho vyplýva, že sa jedná o jednostranné postavenie zmluvy bez možnosti voľby. Takto postavená kúpna zmluva je diskriminačná voči dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

14 157,11

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.01.2020 11:15

06.02.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 492
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2020 14:49 - Vstupná ponuka 14 157,11 € Cena bez DPH
06.02.2020 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka 14 157,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS