• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2020 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2020 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2020 14:30

Detail zákazky Z20201791

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2020 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2020 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2020 14:30

Základné údaje

Z20201791

OF-207654

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4427322

Objednávateľ

00634891

Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená

ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené ryby

mrazené ryby, mrazená zelenina

  • 03311000-2 - Ryby
  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené ryby a zelenina
Funkcia
príprava jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z alijašskej tresky bielej, hlbokozmrazené, porcie 120 g, Gastro ,bez pridanej vody, bez glazúry, Trieda A-1 kg 660
Filety s kožou z Hoki patagónskeho hlbokozmrazené Gastro, bez pridania vody, bez glazúry, bez aditív, biela svalová hmota s kožou, Trieda 1. kg 610
Losos mrazený filety, 1. trieda, bez pridania vody bez glazúry, bez aditív, svalová hmota bez kože kg 60
Treska v majonéze, balenie 140 g ks 1920
Filety zo sleďov ( celé kúsky) 170 g ks 3500
Tuniak v oleji celé kúsky 80 g ks 2300
Tuniak v oleji drť balenie 1000 g ks 50
mrazená zelenina bretanská (karotka, karfiol, brokolica) 2500g kg 520
mrazená zelenina kráľovská (baby karotka, kukurica, hrášok) 2500g kg 70
mrazená mochovská zelenina ( mrkva, karfiol, kel, petržlen, pór, fazuľka, zeler, kaleráb) 2500 g kg 60
mrazená zelenina mexická (hrášok, kukurica, kápia) 2500g kg 60
mrazený karfiol - ružičky 2500g kg 550
mrazený špenát granulovaný 2500g kg 310
mrazená kukurica cukrová 2500g kg 60
mrazená tekvica 1000 g kg 460
mrazená brokolica ružičky 140-60 mm, 2500g kg 280
mrazená zelenina polievková (mrkva, petržlen, zeler) 2500g kg 70
mrazená zelenina pod sviečkovú (mrkva, petržlen) 2500 g kg 75
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme splnenie všetkých požiadaviek na mrazené ryby a zeleninu, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie. Porušenie ktorejkoľvek požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena je maximálna vrátane dopravy a všetkých nákladov predávajúceho s dodaním tovaru, vyloženia tovaru v mieste plnenia predmetu zmluvy do skladu potravín, v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodávkach.
Vybraný dodávateľ sa zaväzuje dodávať kvalitnú mrazenú hydinu v I. akostnej triede ( bez pridanej vody a iných vpichovaných látok ) hygienicky neškodnú, s vyznačenou dobou spotreby v ktorej z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/3 a v rozpísaných baleniach podľa objednávky
Predmet zákazky bude dodávaný na základe čiastkových objednávok telefonický alebo e-mailom. Objednávanie bude uskutočňované denne resp. podľa potreby. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo plnenia.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 hod v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok najneskôr do 48 hod. od objednania, a to v čase od 7:00 do 11:00 hod. Do lehoty dodania sa nezapočítavajú dni pracovného voľna.
Tovary predmetu zákazky musia byť hlboko zmrazené, ktoré sa uchovávajú pri teplote najviac  -18°C.V rámci tolerancii stanovených v smernici Rady 89/108/EHS.
Predávajúci zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, potravinového kódexu, v zmysle ustanovení platných výnosov MP a MZ SR a platných vyhlášok Ministerstva pôdohospodárstva.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo mrazené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. Dodanie tovaru musí byť mrazené a v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobkov a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi.
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. V takom prípade je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby legislatívnej úpravy zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške zisteného rozdielu.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 Zákona o VO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania a to formou dodatku. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 Zákona o VO ako aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite predmetu zákazky stanovenej objednávateľom, ako aj nesplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa sa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite a v opakovaných dodávkach. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, sadzba DPH v %, celková cena s DPH a číslo rámcovej dohody.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Dodávateľ zaručuje, že kvalita a bezpečnosť výrobkov a všetky uvedené informácie sú v súlade s platnou legislatívou SR a európskou legislatívou.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami - Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotkových cien.
Zmluva sa uzatvára do dobu určitú stanovenú na 12 mesiacov resp. do vyčerpania finančného limitu - podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez súhlasu druhej zmluvnej strany.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru ak nastane nepredpokladaná situácia ako aj v prípade zabezpečenia centrálneho verejného obstarania VÚC. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a ceny s DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požaduje sa predložiť meno osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky ako aj telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požaduje sa predložiť rozpis jednotkových cien Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požaduje sa predložiť doklad o schválení prevádzky chladiarenských a mraziarenských skladov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mieru 549/16, 028 01 Trstená, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks

18 353,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.01.2020 12:19

31.01.2020 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2020 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 119
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2020 14:37 - Vstupná ponuka 18 353,00 € Cena bez DPH
30.01.2020 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 18 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS