00634891
Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazené ryby
mrazené ryby, mrazená zelenina
Tovar, Služba
1. Mrazené ryby a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
príprava jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Filé z alijašskej tresky bielej, hlbokozmrazené, porcie 120 g, Gastro ,bez pridanej vody, bez glazúry, Trieda A-1 | kg | 660 | ||
Filety s kožou z Hoki patagónskeho hlbokozmrazené Gastro, bez pridania vody, bez glazúry, bez aditív, biela svalová hmota s kožou, Trieda 1. | kg | 610 | ||
Losos mrazený filety, 1. trieda, bez pridania vody bez glazúry, bez aditív, svalová hmota bez kože | kg | 60 | ||
Treska v majonéze, balenie 140 g | ks | 1920 | ||
Filety zo sleďov ( celé kúsky) 170 g | ks | 3500 | ||
Tuniak v oleji celé kúsky 80 g | ks | 2300 | ||
Tuniak v oleji drť balenie 1000 g | ks | 50 | ||
mrazená zelenina bretanská (karotka, karfiol, brokolica) 2500g | kg | 520 | ||
mrazená zelenina kráľovská (baby karotka, kukurica, hrášok) 2500g | kg | 70 | ||
mrazená mochovská zelenina ( mrkva, karfiol, kel, petržlen, pór, fazuľka, zeler, kaleráb) 2500 g | kg | 60 | ||
mrazená zelenina mexická (hrášok, kukurica, kápia) 2500g | kg | 60 | ||
mrazený karfiol - ružičky 2500g | kg | 550 | ||
mrazený špenát granulovaný 2500g | kg | 310 | ||
mrazená kukurica cukrová 2500g | kg | 60 | ||
mrazená tekvica 1000 g | kg | 460 | ||
mrazená brokolica ružičky 140-60 mm, 2500g | kg | 280 | ||
mrazená zelenina polievková (mrkva, petržlen, zeler) 2500g | kg | 70 | ||
mrazená zelenina pod sviečkovú (mrkva, petržlen) 2500 g | kg | 75 |
Názov |
Požadujeme splnenie všetkých požiadaviek na mrazené ryby a zeleninu, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie. Porušenie ktorejkoľvek požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena je maximálna vrátane dopravy a všetkých nákladov predávajúceho s dodaním tovaru, vyloženia tovaru v mieste plnenia predmetu zmluvy do skladu potravín, v požadovanom rozsahu, kvalite a v opakovaných dodávkach. |
Vybraný dodávateľ sa zaväzuje dodávať kvalitnú mrazenú hydinu v I. akostnej triede ( bez pridanej vody a iných vpichovaných látok ) hygienicky neškodnú, s vyznačenou dobou spotreby v ktorej z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/3 a v rozpísaných baleniach podľa objednávky |
Predmet zákazky bude dodávaný na základe čiastkových objednávok telefonický alebo e-mailom. Objednávanie bude uskutočňované denne resp. podľa potreby. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo plnenia. |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 hod v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok najneskôr do 48 hod. od objednania, a to v čase od 7:00 do 11:00 hod. Do lehoty dodania sa nezapočítavajú dni pracovného voľna. |
Tovary predmetu zákazky musia byť hlboko zmrazené, ktoré sa uchovávajú pri teplote najviac -18°C.V rámci tolerancii stanovených v smernici Rady 89/108/EHS. |
Predávajúci zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, potravinového kódexu, v zmysle ustanovení platných výnosov MP a MZ SR a platných vyhlášok Ministerstva pôdohospodárstva. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo mrazené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. Dodanie tovaru musí byť mrazené a v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobkov a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi. |
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. V takom prípade je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby legislatívnej úpravy zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške zisteného rozdielu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 Zákona o VO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania a to formou dodatku. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 Zákona o VO ako aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite predmetu zákazky stanovenej objednávateľom, ako aj nesplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa sa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite a v opakovaných dodávkach. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, sadzba DPH v %, celková cena s DPH a číslo rámcovej dohody. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Dodávateľ zaručuje, že kvalita a bezpečnosť výrobkov a všetky uvedené informácie sú v súlade s platnou legislatívou SR a európskou legislatívou. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami - Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotkových cien. |
Zmluva sa uzatvára do dobu určitú stanovenú na 12 mesiacov resp. do vyčerpania finančného limitu - podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru ak nastane nepredpokladaná situácia ako aj v prípade zabezpečenia centrálneho verejného obstarania VÚC. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a ceny s DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požaduje sa predložiť meno osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky ako aj telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požaduje sa predložiť rozpis jednotkových cien | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požaduje sa predložiť doklad o schválení prevádzky chladiarenských a mraziarenských skladov | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Mieru 549/16, 028 01 Trstená, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 ks
18 353,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.01.2020 12:19
31.01.2020 12:45
31.01.2020 13:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.01.2020 14:37 - Vstupná ponuka | 18 353,00 | € | Cena bez DPH |
30.01.2020 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 350,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: