• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2020 13:50

Detail zákazky Z20201728

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2020 13:50

Základné údaje

Z20201728

OF-208802

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4427272

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

46167145

Veríme v Zábavu, s.r.o.

Pod Brezinou 3745/86, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Exteriérová učebňa

exteriérová učebňa, lavice , stoly, tabuľa

  • 39142000-9 - Záhradný nábytok
  • 39113300-0 - Lavice bez operadla
  • 39121200-8 - Stoly
  • 37535200-9 - Zariadenie ihrísk
  • 44400000-4 - Rôzne montované výrobky a súvisiace diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Exteriérová učebňa
Funkcia
V prednej časti učebne je umiestnená veľká kresliaca tabuľa. Drevené lavice a stoly tvoria súčasť učebne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Exteriérová učebňa ks 1
1. Učebňa - dĺžka  (+/- 5 cm) m 7
1. Učebňa - šírka  (+/- 5 cm) m 3,5
1. Učebňa - výška  (+/- 5 cm) m 3,2
2. Mobiliár: Lavice na sedenie ks 6
2. Dĺžka lavíc (+/- 5 cm) m 1,3
2. Šírka lavíc (+/- 5 cm) m 0,3
2. Výška lavíc m 0,3
2. Výška voľného pádu m 0,3
3. Mobiliár: Stoly ks 6
3. Dĺžka stola (+/- 5 cm) m 1,3
3. Šírka stolov (+/- 5 cm) m 0,5
3. Výška stolov m 0,52
4. Mobiliár: Tabuľa ks 1
4. Šírka tabule  (+/- 5 cm – po celej stene učebne) m 3,5
4. Výška tabule m 1,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Učebňa aj mobiliár, nakoľko bude pri detskom ihrisku, musí spĺňať bezpečnostné zásady podľa STN EN 1176
Veková kategória: 3 - 14 rokov
Konštrukcia učebne je vyrobená z agátového dreva. Drevo je ošetrené minimálne tromi nátermi ekologicky nezávadného oleja.
V prednej časti učebne je umiestnená veľká kresliaca čierna tabuľa na kreslenie kriedou v rozmeroch šírka 3,5 m (+/- 5 cm – po celej stene učebne), výška 1,5 m (výška spodného okraju od zeme cca 0,5 m).
Spoje stolov, lavíc a samotnej učebne sú nerezové a zakryté plastovými krytkami pre zvýšenie bezpečnosti a životnosti spojov.
Konštrukcia učebne, ako aj lavíc a stolov, bude kotvená do objednávateľom pripravených betónových pätiek .
Vrchné časti stolov a lavíc budú zo smrekového dreva.
Strešná časť učebne bude zo smrekového dreva, nosné časti z agátového dreva.
Zadná časť učebne bude uzatvorená agátovými kolmi, kvôli bezpečnosti (nie je to zobrazené na vizualizácii) Strecha - vylatovaná - krytina šindeľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia, ktorý dodávateľ ponúka v rámci tejto zákazky, a to v súlade s požiadavkami na predmet zákazky (podľa jednotlivých položiek predmetu zákazky). V prílohe dodávateľ uvedie technické parametre tovaru, ktorý ponúka (vlastný návrh plnenia) tak, aby objednávateľ mohol vyhodnotiť, či ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre požadované objednávateľom.
2. V rámci vlastného návrhu plnenia sa požaduje uviesť skutočnú špecifikáciu ponúkaného predmetu zákazky – výrobcu, typové označenie (ak ním tovar disponuje) a technické parametre. V prípade číselnej hodnoty je nutné uviesť jej skutočnú hodnotu.
3. Všetky technické parametre/funkcionality, resp. vlastnosti požadovaného predmetu zákazky uvedené v opisnom formulári predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené vo vlastnom návrhu plnenia dodávateľa.
4. Objednávateľ požaduje dodať tovar na miesto plnenia vrátane jeho inštalácie a uvedenia do stavu spôsobilého na jeho plnohodnotné užívanie.
5. Tovar bude dodaný jednorazovo a bude to nový, nepoužitý tovar.
6. Aspoň 1 pracovný deň pred samotným začatím inštalovania dodaného predmetu zákazky a počas inštalovania exteriérovej učebne a mobiliáru (tabule, stolov a lavíc) je dodávateľ povinný kontaktovať kontaktné osoby objednávateľa, ktoré mu budú oznámené po uzatvorení zmluvy a oznámiť im termíny realizácie a poskytnúť potrebné informácie týkajúce sa inštalovania exteriérovej učebne a mobiliáru (tabule, stolov a lavíc).
7. Dodávateľ ukotví / upevní exteriérovú učebňu a mobiliár do objednávateľom pripravených betónových pätiek (tabuľa môže byť bezpečne upevnená aj alternatívne o oporné stĺpy).
8. Konštrukcie výrobkov musia zodpovedať z hľadiska bezpečnosti všetkým platným európskym a slovenským normám, musia byť certifikované, objednávateľ požaduje predloženie certifikátu kvality.
9. Všetky časti musia byť chránené ekologicky a hygienicky nezávadnými nátermi. Exteriérová učebňa a mobiliár musia byť určené na použitie pre deti – žiakov materských škôl a základných škôl.
10. Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za zjavné vady, ktoré majú dodané a nainštalovaná exteriérová učebňa a mobiliár v čase ich odovzdania a boli zistené pri ich obhliadke alebo odovzdaní plnenia.
11. Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré nebolo možné za bežných podmienok odhaliť pri odovzdaní / preberaní dodaných a nainštalovaných exteriérovej učebne a mobiliáru objednávateľom, ktoré nahlási dodávateľovi v záručnej dobe.
12. Objednávateľ je oprávnený si uplatňovať v prípade vady dodaných a nainštalovaných exteriérovej učebne a mobiliáru nárok na odstránenie vady opravou, prípadne dodania ich chýbajúcej časti objednávateľom požadovaných.
13. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy na základe nedodania požadovaného tovaru alebo nedostatočnej kvality práce vykonávanej dodávateľom po predchádzajúcom upozornení dodávateľa.
14. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane jeho kompletnej inštalácie do prevádzky schopného stavu.
15. Učebňa aj mobiliár, nakoľko bude pri detskom ihrisku, musí spĺňať bezpečnostné zásady podľa STN EN 1176.
16. Rozmiestnenie exteriérovej učebne a mobiliáru (tabule, stolov a lavíc) bude realizované podľa priloženého výkresu „C 9 03 – SITUACIA – NAVRHOVANY STAV“ a určenia objednávateľa.
17. Exteriérová učebňa a mobiliár (tabuľa, stoly a lavice) musia byť dodané a nainštalované najneskôr v lehote do 28.02.2020.
18. Nesplnenie termínu dodania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, pretože ohrozuje finančné plnenie celého projektu (ukončenie projektu spolufinancovaného z IROP).
19. Splatnosť faktúry 60 dní od odovzdania a prevzatia kompletne dodaných a nainštalovaných kompletnej požadovanej zostavy exteriérovej učebne a mobiliáru (stolov a lavíc) vrátane potrebných potvrdení, certifikátov (v súlade s platnou legislatívou). Dodávateľ uvedie vo faktúry náležitosti poskytnuté objednávateľom po podpise zmluvy (požiadavky na obsah faktúry v rámci pravidiel IROP).
20. Objednávateľ dáva do pozornosti dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou novely zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) došlo k 1.12.2019 k novelizácii ustanovení § 32 zákona upravujúcich preukazovanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.
20. 1. V prípade, že dodávateľ nebude spĺňať uvedené ustanovenia § 32 zákona (nebude mať splnenú povinnosť voči Úradu pre verejné obstarávanie), objednávateľ odstúpi od zmluvy s dodávateľom. Objednávateľ bude postupovať v súlade so všeobecným metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 11/2019.
Názov Upresnenie
Nový výrobok výrobok nesmie byť používaný
Záručná doba 24 mesiacov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Na Hôrke 30, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

03.02.2020 08:00 — 28.02.2020 15:00

1,00 podľa opisu - súbor

9 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.01.2020 14:56

31.01.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 585
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2020 15:41 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena s DPH
31.01.2020 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 8 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS