• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 14:50

Detail zákazky Z20201721

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 14:50

Základné údaje

Z20201721

OF-208694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4425230

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

35908076

VICOM s.r.o.

Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, Papierové utierky, Mydlo tekuté do zásobníkov

Toaletný papier, Papierové utierky ZZ, Mydlo tekuté do zásobníkov, 1 l, 5 l

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33740000-9 - Výrobky na starostlivosť o ruky a nechty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. toaletný papier JUMBO 190 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. priemer kotúča mm 190
1. dĺžka papiera - návin m 126
1. počet vrstiev vrstvy 2
1. váha kotúča g 340
1. požadované množstvo ks 2900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. materiál celulóza
1. farba biela
 2. 2. papierové utierky ZZ, biele; 2-vrstvové; do zásobníku typu KATRIN
Funkcia
- na osobnú hygienu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. počet vrstiev vrstvy 2
2. požadované množstvo bal. / kar. 19000 / 950
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. 150 ks v balení/20 balení v kartóne
2. farba biela
2. materiál celulóza
 3. 3. Tekuté mydlo do zásobníkov typu TORK 1L v patrónach (TORK 421501 S1)
Funkcia
- jemné krémové tekuté mydlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. objem l 1
3. požadované množstvo l / bal. 360 / 360
 4. 4. Tekuté mydlo antibakteriálne, neparfumované, 5l bandaska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. objem l 5
4. požadované množstvo l / bal. 150 / 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4. tekuté mydlo antibakteriálne, neparfumované áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb;
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak;
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Požaduje sa predloženie vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

12 699,84

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.01.2020 13:56

30.01.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 311
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2020 11:39 - Vstupná ponuka 12 699,84 € Cena s DPH
30.01.2020 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 12 699,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS