17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Pákové zakladače / šanóny
šanón, pákový zakladač, kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Celoplastový pákový zakladač / šanón Esseltte No. 1 alebo ekvivalent na dokumenty A4
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hrúbka | mm | 50 | 55 | |
počet | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | žltá |
2. Celoplastový pákový zakladač / šanón Esseltte No. 1 alebo ekvivalent na dokumenty A4
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hrúbka | mm | 75 | 80 | |
počet | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | žltá |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
03.02.2020 00:00 — 12.02.2020 00:00
1,00 celý predmet zákazky
1 590,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.01.2020 13:13
30.01.2020 13:30
30.01.2020 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.01.2020 13:37 - Vstupná ponuka | 1 590,00 | € | Cena s DPH |
28.01.2020 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 548,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: