• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 12:20
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 13:10

Detail zákazky Z20201697

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 12:20
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 13:10

Základné údaje

Z20201697

OF-207599

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4425216

Objednávateľ

31825702

Cirkevná základná škola Žofie Bosniakovej

Námestie hrdinov 6, Šurany, 94201, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby, papier, písacie pomôcky, kancelárske doplnky

Kancelárske potreby a doplnky, sponky, fixky, perá, papier do tlačiarne, tonery, obálky

  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30192124-6 - Fixky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 22900000-9 - Rôzne tlačoviny
  • 30199700-7 - Tlačené výrobky z papiera okrem formulárov
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby, papier, písacie pomôcky, kancelárske doplnky, tonery
Funkcia
Pre zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti , kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnych prác
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Popisovač na biele tabule Centropen, za sucha stierateľný, balenie 10 ks, farba čierna, šírka stopy 2,5 - 5 mm bal 5
Popisovač na biele tabule Centropen, za sucha stierateľný, balenie 10 ks,farba červená, šírka stopy 2,5 - 5 mm bal. 5
Popisovač na biele tabule Centropen, za sucha stierateľný, balenie 10 ks,farba zelená, šírka stopy 2,5 - 5 mm bal. 5
Popisovač na biele tabule Centropen, za sucha stierateľný, balenie 10 ks,farba tmavá modrá (tmavá), šírka stopy 2,5 - 5 mm bal 5
Lesklá laminovacia fólia na laminovanie formátu A4, rozmer 216 x 303 mm, hrúbka 100 micronov, 100ks v balíku bal 4
Papier do tlačiarne a kopírovacích strojov, formát A4 210 x 297mm, farba biela, belosť CIE 146, 80g/m2, 500ks v balíku, 5 balíkov krabici krab. 15
Stierka na sucho stierateľné povrchy, filcová, magnetická ks 20
Externý HDD,Externý disk s rozhraním USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) a micro USB-B, kapacita 2 TB ks 1
Sada farebných papierov A4, 160g, 10 sýtych farieb á 10ks, balenie 100ks bal. 2
Sada farebných papierov A4, 80g, 10 sýtych farieb á 10ks, balenie 100ks bal. 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky zahŕňa dopravu na miesto plnenia, do sídla objednávateľa
Cena zahŕňa balné
Faktúra s rozpisom jednotlivých položiek
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie hrdinov 6, Šurany, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

06.02.2020 12:18

1,00 objednávka podľa OF

420,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.01.2020 12:18

30.01.2020 12:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2020 12:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 560
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2020 12:41 - Vstupná ponuka 420,00 € Cena s DPH
28.01.2020 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 419,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS