• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 15:28
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2020 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2020 11:05

Detail zákazky Z20201680

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 15:28
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2020 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2020 11:05

Základné údaje

Z20201680

OF-208597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4427278

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35746343

SIAD Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 16130 / 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vzácne plyny, doprava a prenájom oceľových tlakových fliaš

plyn, vzácny plyn

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 24111200-7 - Vzácne plyny
  • 44615100-5 - Oceľové tlakové nádoby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dusík
Funkcia
Plyn pre laboratórne využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
min.4.0, vodný objem 50 litrov, množstvo plynu (m3) min. 9,2,  tlak 200 barov ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bezfarebný plyn bez chuti a zápachu, nehorľavý, nejedovatý, s nízkou reaktívnosťou; čistota 99,99% (hodnota vzťahujúca sa k čistote plynu je uvedená ako minimálna)
 2. Argón
Funkcia
Plyn pre laboratórne využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
min.5.0, vodný objem 50 litrov, množstvo plynu(m3) min. 10,7,  tlak 200 barov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bezfarebný jednoatómový vzácny plyn bez chuti a zápachu čistota 99,999% (hodnota vzťahujúca sa k čistote plynu je uvedená ako minimálna)
 3. Prenájom
Funkcia
Prenájom fliaš dlhodobý  pre dve fľaše
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom mesiace 12
 4. Doprava
Funkcia
Dopravné služby  na miesto plnenia - naloženie a vyloženie fliaš; odvoz prázdnych/ nevyčerpaných fliaš; náklady spojené s dodávkou fliaš s náplňou  na miesto plnenia - ADR poplatok, cestný poplatok, diaľničný poplatok a palivový poplatok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Doprava ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktoré bude spolu s kontaktnou osobou upresnené do 3 pracovných dní po zazmluvnení zákazky.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s prepravou na miesto plnenia  t.j.  naložením a vyložením tlakových oceľových fliaš s náplňou ( ďalej fliaš s náplňou), odvozom prázdnych fliaš po úplnom spotrebovaní ich náplne ako aj fliaš s nevyčerpaným obsahom náplne  a všetky ďalšie ďalšie možné náklady spojené s dodávkou fliaš s/bez náplne  na miesto plnenia - ADR poplatok, cestný poplatok, diaľničný poplatok a palivový poplatok. Okrem uvedených poplatkov si uchádzač  nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 pracovných  dní po zazmluvnení zákazky  za účelom dohodnutia periodicity a počtu  dodávaných  fliaš s náplňou.
Plnenie zo strany Dodávateľa bude na základe písomnej Čiastkovej výzvy  Objednávateľa na dodanie Tovaru.
Lehota  pre dodanie na základe Čiastkovej výzvy  plynie odo dňa jej doručenia Dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby dodávka fliaš s náplňou bola uskutočnená do dvoch pracovných dní (48 hodín) od nahlásenia požiadavky na dodanie.
Objednávateľ požaduje fľaše s náplňou  zložiť  a uložiť na mieste plnenia podľa pokynov kontaktnej osoby určenej Objednávateľom.
Dodávateľ  zabezpečí výmenu náplne po jej spotrebovaní počas platnosti Rámcovej dohody. Výmena bude uskutočnená do dvoch pracovných dní (48 hodín) od nahlásenia požiadavky na výmenu.
Dodávateľ zrealizuje odvoz prázdnej / prázdnych fliaš po spotrebovaní ich náplne do 3 pracovných  dní od nahlásenia požiadavky Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje v deň ukončenia Rámcovej dohody, aby Dodávateľ zrealizoval odvoz všetkých fliaš,  ktoré mal  Objednávateľ v prenájme  ku dňu ukončenia Rámcovej dohody.
Rámcová dohoda sa uzatvára  na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia.
V prípade, že na základe Čiastkových výziev dôjde k vyčerpaniu zazmluvevného rámca podľa Rámcovej dohody, Objednávateľ nebude oprávnený zaslať žiadnu ďalšiu Čiastkovú výzvu.
Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu Rámcovej dohody, aby Dodávateľ dodržiaval všetky zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj to, že zabezpečí, aby dodávkou vzácnych plynov nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zákazky bude realizovať subdodávkou o čom bude Objednávateľa informovať písomnou formou alebo e-mailom.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu náplne fliaš a to aj v prípade, ak nejakú oblasť dodávky vzácnych plynov  bude realizovať subdodávkou o čom bude Objednávateľa informovať písomnou formou alebo e-mailom.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá za to, že fľaše  s náplňou v čase dodania spĺňajú všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zákazky a danú oblasť.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Rámcovej dohody spolu s identifikačným číslom EKS.
Objednávateľ  požaduje vykonávať samostatnú fakturáciu za skutočné množstvo dodaných fliaš s náplňou podľa dodaných druhov vzácnych plynov a s tým súvisiace dopravné služby a samostatne fakturáciu za dlhodobý prenájom v trvaní po dobu určitú v trvaní 12 mesiacov za fľaše.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
V prípade reklamácie zo strany Objednávateľa Dodávateľ je povinný túto reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní. V prípade jej nevybavenia v stanovenom termíne bude Objednávateľ  požadovať finančnú náhradu zo strany Dodávateľa vo výške sumy za reklamovaný plyn.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo e-mailom, za čo bude zodpovedná  Objednávateľom  určená kontaktná osoba.  O prevzatí reklamovaného tovaru bude  vystavený záznam s podpisom zúčastnených strán.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra materiálového inžinierstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 súbor (na základe čiastkových výziev)

406,05

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.01.2020 15:28

31.01.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 451
 38
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2020 08:36 - Vstupná ponuka 406,00 € Cena bez DPH
31.01.2020 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 404,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS