• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 15:25

Detail zákazky Z20201655

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2020 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 15:25

Základné údaje

Z20201655

OF-208718

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4425184

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej techniky

notebook, monitor, počítač, router

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 30213300-8 - Stolový počítač

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač.
Funkcia
Výpočtová technika je určená pre zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook ks 1
2. Router ks 2
3. Monitor ks 1
4. Stolový počítač ks 1
5. All in one počítač ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook  :
Intel Pentium Dual Core 5405U Whiskey Lake 15.6" TN antireflexný 1920×1080, RAM 4GB DDR4, Intel UHD Graphics 610, SSD 256GB, numerická klávesnica, webkamera, USB 3.2 Gen 1, WiFi 802.11ac, 2-článková batéria 35 Wh, Windows 10 Home (Lenovo IdeaPad S145-15IWL Grey)
2. Router :
WiFi router – 802.11a/b/g/n/ac až 1200Mbps, dvojpásmový (2.4GHz 300Mbps + 5GHz 867Mbps), 4 antény, 1x WAN, 4x LAN, WPS (TP-LINK Archer C50 AC1200 Dual Band V3)
3. Monitor :
LCD monitor Full HD 2560 × 1080, displej IPS, 21:9 širokouhlý, odozva 5ms, jas 300cd/m2, HDMI 1.4, DisplayPort 1.2, DVI, USB, slúchadlový výstup, nastaviteľná výška, pivot, repro, VESA (29" LG 29UB67 Ultrawide)
4. Stolový počítač :
Intel Core i3 8100 Coffee Lake, Intel UHD Graphics 630, RAM 8GB DDR4, SSD 256GB, DVD, VGA D-SUB, HDMI a DisplayPort, 4× USB 3.2, 2× USB 2.0, myš a klávesnica, Windows 10 Pro (Lenovo V530s)
5. All in one počítač :
All In One PC 23.8" 1920×1080, Intel Core i5 8500 Coffee Lake 4.1 GHz, Intel UHD Graphics 630, RAM 16GB DDR4, SSD 256GB, DVD, WiFi, DisplayPort, 5× USB 3.2, myš a klávesnica, Windows 10 Pro (Lenovo ThinkCentre M920z Touch)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia - do sídla Objednávateľa)
Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V prípade ponúknutia ekvivalentu je dôležité, aby išlo o plnohodnotné ekvivalenty, t.j. aby počítače a príslušenstvo  spĺňali minimálne parametre - požiadavky Objednávateľa na technické vlastnosti. V prípade ponúknutia ekvivalentov, Dodávateľ oznámi Objednávateľovi názov a typ ekvivalentu do troch (3) kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. Dodanie ponúkaných ekvivalentov je podmienené predchádzajúcim súhlasom Objednávateľa.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoškodený, nevystavovaný, prvotriednej kvality. Plnenie dodania tovaru musí byť v originálnej kvalite, nemôže sa jednať o repasovaný, reklamovaný tovar a pod.
Doručenie tovaru do sídla Objednávateľa a jeho odovzdanie kontaktnej osobe za Objednávateľa.
Vystavenie faktúry po dodaní tovaru Objednávateľovi.
Splatnosť faktúry : do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry Objednávateľovi (faktúra musí obsahovať meno kontaktnej osoby za Objednávateľa a číslo zmluvy).
Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne jeden pracovný deň pred plánovaným dodaním.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, SND, Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

13.02.2020 14:00

5,00 položky

2 730,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.01.2020 08:24

30.01.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 49
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2020 13:15 - Vstupná ponuka 2 730,00 € Cena s DPH
30.01.2020 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka 2 728,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS