00317004
Mesto Turčianske Teplice
Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, 03901, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Stravné poukážky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota v EUR - presne 4,30 | ks | 33880 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
| stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
| stravná poukážka obsahuje | dátum platnosti stravnej poukážky |
| stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
| stravné poukážky sú vydávané podľa grafických návrhov uchádzačov zodpovedajúce všeobecným právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače a predpisom o ceninách |
| Názov |
| Vrátane dopravy do sídla obstarávateľa |
| Dodanie stravných poukážok do 48 hodín od zaslania objednávky e-mailom. |
| Predmet obstarania bude rozdelený na 23 samostatných objednávok (február 2020 - december 2021) |
| Spôsob objednania bude prostredníctvom e-mailu kontaktnou osobou objednávateľa. |
| Kontaktnú osobu objednávateľa určí objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
| Poukážky budú rozdelené (balené) v samostatných balíkoch podľa v objednávke priloženého zoznamu. Na balíku bude uvedené meno, počet poukážok v balení, osobné číslo a mesiac vydania balenia |
| Objednávateľ požaduje doručenie stravných poukážok spolu s faktúrou do sídla objednávateľa. |
| Platnosť stravných poukážok bude minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. |
| V mesiaci november a december príslušného roku, budú vydané poukážky s vyznačením platnosti na nasledujúci rok (2021,222). |
| Objednávateľ je oprávnený požadovať bezplatnú výmenu stravných poukážok, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný vymeniť tieto poukážky za platné |
| Nahradenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky na účet objednávateľa |
| Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
| Platnosť stravných poukážok požadujeme v širokej sieti stravovacích zariadení a obchodov na Slovensku. Zariadenia musia mať celoročnú prevádzku počas pracovného týždňa v časovom intervale od 11:00 hodiny do 15:00 hodiny. |
| Objednávateľ požaduje celkovú cenu na faktúre rozpísať v nasledovnej štruktúre: |
| 1. nominálna hodnota objednaného množstva stravných poukážok |
| 2. cena poplatku za poskytnuté služby |
| 3. DPH z ceny poplatku za poskytnute služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zaslania mimoriadnej objednávky mimo zmluvný rozsah. Táto bude mať určené požadované množstvo (kusy) s určením nominálnej hodnoty stravných poukážok. Podmienky dodania budú totožné s podmienkami v hlavnom predmete objednávky. |
| Mimoriadna objednávka bude fakturovaná samostatne. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť nominálnu hodnotu poukážok, pri zmene zákonných podmienok, resp. zmeny výšky príspevku na zamestnanca. Navýšenie nominálnej hodnoty poukážky, bude pripočítané k cene poukážky. |
Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika
01.02.2020 07:00 — 31.12.2021 23:59
33 880,00 ks
145 685,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.01.2020 15:58
28.01.2020 17:00
29.01.2020 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.01.2020 08:18 - Vstupná ponuka | 145 685,00 | € | Cena s DPH |
| 27.01.2020 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 145 683,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: