• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2020 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2020 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2020 15:05

Detail zákazky Z20201537

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2020 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2020 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2020 15:05

Základné údaje

Z20201537

OF-208550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4422692

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny - základné

Cestoviny, olej, ocot, múka, ryža, cukor, soľ

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15411210-7 - Fritovací olej
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny - základné
Funkcia
Základné trvanlivé potraviny pre stravovacie zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny vaječ. - abeceda,hviezdičky,mušličky a pod. kg 4
Cestoviny vaječné kolienka (malé, veľké) kg 30
Cestoviny vaječné mašle kg 4
Cestoviny vaječné niťovky kg 30
Cestoviny vaječné široké rezance (Tagliatelle) kg 20
Cestoviny  vaječné vretená kg 60
Cestoviny vaječné makaróny kg 10
Cestoviny vaječné rúrky ( Penne) kg 15
Cestoviny vaječné fliačky kg 30
Cestoviny vaječné špatety kg 30
Cestoviny vaječné tarhoňa kg 90
Cestoviny vaječné slovenská ryža kg 90
Cestoviny Rajbanička (mrvenica) kg 8
Cestoviny semolinové vretená trojfarebné kg 8
Cestoviny semolinové rúrky (Penne) kg 8
Cestoviny semolinové mašle kg 5
Cestoviny semolinove špirály kg 8
Lasagne kg 45
Kuskus kg 20
Olej FRITOL 5 L l 120
Olej slnečnicový, repkový RACIOL 1 L l 450
Olej slnečnicový repkový 5 L l 320
Olej olivový extra panenský 1 L l 4
Cukor kryštálový kg 300
Cukor práškový kg 60
Cukor trstinový kg 4
Cukor biely hygienicky balený á 5g kg 3
Cukor vanilkový 20g kg 3
Soľ kuchynská kg 300
Múka hladká 00 extra (mlyn Trenčan, Pohr. Ruskov) kg 350
Múka polohrubá výberová (mlyn Trenčan,Pohr.Rusk) kg 450
Múka hrubá T 450 Zlatý klas kg 110
Krupica pšeničná, kukuričná hrubá kg 10
Krupica detská kg 18
Krupy jačmenné kg 15
Škrob kukuričný kg 2
Škrob zemiakový kg 5
Prášok krémový Zlatý klas (Gustin) 200 g kg 8
Zlatý krém vanilkový kg 2
Ryža guľatozrnná výberová 1. trieda kg 500
Ryža dlhozrnná, výberová 1. trieda kg 150
Šošovica veľkozrnná kg 70
Fazuľa biela (veľká, malá) kg 30
Fazuľa farebná (veľká, malá) kg 30
Hrach žltý - lúpaný, polený kg 40
Cícer kg 8
Ocot l 120
Zemiakové cesto kg 40
Zemiaková kaša kg 55
Voda minerálna nesýtená 1,5 L (Rajec, Budiš, Mitická alebo ekvivalent) l 800
Voda minerálna perlivá, jemne perlivá, 1,5 L l 400
Voda minerálna nesýtená, sýtená 0,5 L l 100
Voda minerálna perlivá, jemne perlivá 1,5 L ochutená l 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.2. 2020 do 31.12.2020 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou a bude potvrdený oprávnenou osobou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 3 x týždenne počas platnosti rámcovej dohody.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 2 dní od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a produktov.
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu rámcovej dohody potvrdenom oprávnenou osobou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania zdravotne nezávadný.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za 12 mesiacov.
Tovar musí byť označený podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 4650 Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

11

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2020 14:14

29.01.2020 14:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2020 14:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.01.2020 11:19 - Vstupná ponuka 4 999,99 € Cena s DPH
29.01.2020 14:04 - Najvýhodnejšia ponuka 4 999,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS