• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2020 10:50

Detail zákazky Z20201505

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2020 10:50

Základné údaje

Z20201505

OF-200750

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4422667

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

17312001

MEDITRADE spol. s r.o.

Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém na výrobu a aplikáciu autológneho fibrínového lepidla a fibrínu obohateného o krvné doštičky s možnosťou súčasnej aplikácie antibiotík, s príslušenstvom

autológny, fibrín, lepidlo, antibiotiká, fibrín obohatený o krvné dostičky

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33160000-9 - Operačná technika
  • 33162000-3 - Prístroje a nástroje operačnej sály
  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systém na výrobu a aplikáciu autológneho fibrínového lepidla a fibrínu obohateného o krvné doštičky s možnosťou súčasnej aplikácie antibiotík, s príslušenstvom
Funkcia
Kompletný, plne automatizovaný, jednoducho použiteľný systém na výrobu a aplikáciu fibrínu a fibrínu obohateného o krvné doštičky s možnosťou zmiešania a následnej aplikácie s antibiotikami.
Systém pozostávajúci z automatickej procesorovej jednotky na prípravu fibrínu z vlastnej krvi pacienta a automatickej aplikačnej jednotky  Co-delivery na lokálnu aplikáciu fibrinu a fibrínu obohateného o krvné doštičky, nožného spínača spojeného s aplikačnou jednotkou a  endoskopického resterilizovateľného aplikátora - rukoväti.
Autológny systém bez potreby pridávanie bovínnych substancií
Príslušenstvo na prípravu autológneho fibrínového lepidla pozostávajúce z fibrínových setov (prípravný a aplikačný set)  - fibrínový rýchlocyklický set,  fibrínový rýchlocyklický endoskopický set a fibrínová rýchlocyklický Co-delivery set.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatická procesorová jednotka ks 1
Automatická aplikačná jednotka Co-delivery ks 1
Nožný spínač ks 1
Endoskopický aplikátor ks 1
Príslušenstvo (fibrínový prípravný a aplikačný set) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skladovanie vyrobeného fibrínu alebo fibrínu obohateného o krvné doštičy do 8 hodín od výroby áno
Bez prítomnosti exogénneho trombínu áno
Proces výroby a použitia bez potreby prídavných aditívnych substancií áno
Systém bez potreby prídavnej procedúry sterilného transferu áno
 2. Automatická procesorová jednotka
Funkcia
Plne automatizovaný systém na výrobu fibrínu alebo fibrínu obohateného o krvné doštičky z krvi pacienta
Rovnaká procesná jednotka sa môže použiť na výrobu fibrínového lepidla aj fibrínu obohateného o krvné doštičky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Proces výroby fibrínu alebo fibrínu obohateného o krvné doštičky min 30
Váha kg 60
Výška cm 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zobrazenie prebiehajúcej akcie na displeji áno
Zobrazenie zostávajúceho času prípravy na displeji áno
 3. Automatická aplikačná jednotka Co-delivery
Funkcia
Slúži na aplikáciu vyrobeného fibrínu alebo fibrínu obohateného o krvné doštičky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váha kg 30
Výška cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne 4 aplikačné módy áno
možnosť aplikácie antibiotík spolu s fibrínom alebo fibrínom obohateného o krvné doštičky, automatický zmiešavací proces vo vnútri systému áno
Automatický samozmiešavací algoritmus pre zabezpečenie správnej úrovne pH , ktorá zodpovedá najlepšej polymerizácii fibrínu áno
Zobrazovanie zostávajúceho množstva fibrínu na displeji aplikačnej jednotky áno
Presná a kontrolovaná aplikácia fibrínového lepidla alebo fibrínu  sprejovým perom počas otvorenej operácie alebo nožným spínačom počas miniinvazívnych výkonov áno
Možnosť výberu viacerých druhov a tvarov sprejovacích pier pre rôzne druhy výkonov áno
Možnosť súčasnej aplikácie fibrínu s antibiotikami - zmiešavací proces vo vnútri systému áno
 4. Nožný spínač
Funkcia
Slúži na kontrolovanú aplikáciu fibrínu alebo fibrínu obohateného o krvné doštičky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie k aplikačnej jednotke bez nutnosti vlastného napájania áno
 5. Endoskopický resterilizovateľný aplikátor - rukoväť
Funkcia
Slúži na kontrolovanú aplikáciu fibrínu a fibrínu obohateného o krvné doštičky počas endoskopických operácií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná dlžka cm 20
Vonkajší priemer mm 4
 6. Príslušenstvo (fibrínový prípravný a aplikačný set)
Funkcia
Jednorazová sterilná súprava na prípravu fibrínového lepidla vo verzii fibrínu a fibrínu obohateného o krvné doštičky a rastové faktory
Súprava pozostávajúce z fibrínového prípravného a aplikačného setu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fibrínové sety (rýchlocyklický, rýchlocyklický endoskopický, rýchlocyklický Co-delivery set) áno
bez exogénneho trombínu áno
bez zvieracích a syntetických komponentov (bez rizika bakteriálnej infekcie) áno
pre jednoduché použitie a presnú a dobre kontrolovanú aplikáciu áno
s možnosťou prerušovanej aplikácie áno
s možnosťoupokrytia väčších plôch áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 ks (súprava) Systém na výrobu a aplikáciu autológneho fibrínového lepidla a fibrínu obohateného o krvné doštičky s možnosťou súčasnej aplikácie antibiotík, s príslušenstvom, podľa  uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky.Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (3 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu (min. 1 hod.).
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Súčasťou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva maximálne do 12 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní a servisný zásah do maximálne 24 hodín v rámci pracovných dní.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného  tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistia nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí.  Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu,alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp.českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus (súprav) prístroja) v €bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET ET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov  neplatný.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

03.02.2020 00:00 — 31.03.2020 23:59

1,00 súbor

53 445,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.01.2020 09:58

29.01.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2020 10:54 - Vstupná ponuka 53 445,00 € Cena bez DPH
27.01.2020 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka 53 444,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS