• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2020 10:05

Detail zákazky Z20201494

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2020 10:05

Základné údaje

Z20201494

OF-208466

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4422655

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31350658

KEMA SK, s.r.o.

Kopčianska 37, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tabletový transportný vozík Abner TTV-E 3x10

Gastrozariadenie

  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39312200-4 - Zariadenia závodných jedální
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Transportný tabletový vozík
Funkcia
Rozvoz hotových naporcovaných jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Transportný tabletový vozík Abner TTV-E 3x10 ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer ( šxhxv ) v mm 1415x695x1610
Kapacita 3x10 tabletov
Podnosy rozmer v mm 530x370
Lišty lisované s rozostupom max.115 mm
madlá 4ks horizontálne + zvislé
kolesá otočné 160 mm 2x brzdené + 2xotočné
Systém dverí uzamykateľné , predprípava na visiaci zámok
Dvere 2 ks
vozík jednoplášťový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1 Vrátane dopravy na miesto plnenia po dohode s objednávateľom.
2 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
3 Súčasťou dodávky je povinne dodací list-ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru,jeho množstvo,jednotkovú cenu bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH a číslom zmluvy.
4 Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
5 Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
6 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
7 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z
8 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu.Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie mailom,telefonický objednávateľa, reklamáciu vyhodnotiť.
9 Tovar musí byť doručený nepoškodený,nový a riadne zabalený.
10 „Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

04.02.2020 08:40 — 27.02.2020 14:15

4,00 ks

13 316,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.01.2020 08:34

29.01.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 55
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2020 09:08 - Vstupná ponuka 13 000,00 € Cena bez DPH
28.01.2020 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 12 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS