• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2020 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2020 10:10

Detail zákazky Z20201489

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    29.01.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.01.2020 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.01.2020 10:10

Základné údaje

Z20201489

OF-208591

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4422677

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

46954767

EMATRADE s.r.o.

Krosnianska 79, Košice, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

Zelenina, koreňová zelenina, ovocie

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03221110-0 - Koreňová zelenina
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 15872100-2 - Paprika
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 15331142-4 - Spracovaná kapusta
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03222110-7 - Tropické ovocie
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222322-6 - Hrušky
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222118-3 - Kivi
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 03222100-4 - Tropické ovocie a orechy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina, ovocie, zemiaky a spracovaná kapusta
Funkcia
Dodávka čerstvej zeleniny, ovocia a spracovanej kapusty na priamy konzum, spotrebu, varenie a prípravu pokrmov alebo ďalšie spracovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cibuľa kg 7 000
Mrkva kg 4 000
Petržlen kg 1 500
Zeler kg 1 500
Kaleráb kg 1 000
Kapusta hlávková biela kg 3 500
Paprika zelená kg 1 500
Uhorky kg 2 000
Cesnak kg 500
Kapusta čínska kg 500
Reďkovka červená zväzková ks 500
Cibuľka zväzková lahôdková ks 500
Kapusta hlávková červená kg 500
Repa červená čerstvá kg 300
Petržlenová vňať hladká kg 50
Šampiňóny kg 500
Pór kg 200
Jablká kg 2 000
Pomaranče kg 2 000
Banány kg 1 000
Kivi kg 1 000
Hrušky kg 1 500
Mandarínky kg 1 500
Citróny kg 500
Hrozno biele kg 1 000
Nektárinky kg 1 000
Marhule kg 1 000
Melón vodový červený kg 1 500
Broskyne kg 1 000
Grep kg 500
Slivky kg 1 500
Kapusta kyslá kg 6 000
Rajčiaky červené kg 4 000
Šalát ľadový ks 200
Šalát hlávkový ks 200
Kel kg 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky platné pre všetky položky ovocia a zeleniny: I. trieda, čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami  
geneticky modifikované nie
Kapusta kyslá I. trieda, 5 kg balenie
UPOZORNENIE Pri položkách reďkovka červená zväzková, cibuľka zväzková lahôdková, šalát ľadový, šalát hlávkový udávať cenu za KS nie kg.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 11:00 hod.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov. Od 16.02.2020 do 15.02.2021.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená najneskôr do 24 hod. . Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky požiadavky v zmysle platnej legislatívy a platného Potravinového kódexu SR.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a živočíšnych produktov.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celý rozsah

59 474,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2020 11:21

29.01.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.01.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2020 06:35 - Vstupná ponuka 59 464,00 € Cena s DPH
29.01.2020 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka 59 458,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS