30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
51893452
ESPIK s.r.o.
Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, zmesi tukov a olejov
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 01 08 / množstvo za 1 týždeň | kg | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kat. číslo 20 01 08 |
- počet, frekvencia | 1x za týždeň |
- zber | zber u objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých dodávateľom bezodplatne objednávateľovi |
- nakládka | nakládku odpadu do vozidla dodávateľa zabezpečí dodávateľ |
- Nádoby na zber (kontajnery) | typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca od 50 l do 80 l |
- počet nádob | počet poskytnutých kontajnerov upresní objednávateľ s dodávateľom na základe potrieb |
- vyčistenie nádob | ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady |
- obmena kontajnerov | pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner |
Názov |
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu. |
Zmluva o poskytovaní služby bude uzatvorená na dobu určitú, a to na obdobie od 1.1.2020 do 30.6.2020 (s možnosťou predĺženia) alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Objednávateľ požaduje zasielanie faktúr priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto). |
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Plnenie zmluvy bude dodávateľ uskutočňovať vo frekvencií 1x za týždeň, vždy v piatok (prípadne v iný pracovný deň po dohode s objednávateľom) v čase od 07.00 h do 12.00 h. |
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z |
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne, podľa dohody medzi dodávateľom a objednávateľom a na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Neoddeliteľnou prílohou faktúry budú potvrdenia o množstve odvezeného odpadu za príslušný mesiac. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky. |
Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
03.02.2020 08:00 — 30.06.2020 12:00
1,00 ks
600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2020 12:21
28.01.2020 13:00
28.01.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2020 08:31 - Vstupná ponuka | 600,00 | € | Cena s DPH |
27.01.2020 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 599,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: