• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 10:55

Detail zákazky Z20201433

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2020 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2020 10:55

Základné údaje

Z20201433

OF-208362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4425146

Objednávateľ

00328103

Obec Betliar

Šafárikova 67, Betliar, 04921, SVK

Dodávateľ

17682258

FEREX, s.r.o.

Vodná 23, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkokapacitné kontajnery a plastové kontajnery na zmesový komunálny odpad

veľkoobjemový kontajner, plastový kontajner

  • 44613400-4 - Skladovacie kontajnery
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkokapacitný kontajner
Funkcia
Veľkokapacitný oceľový naťahovací kontajner
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkokapacitný kontajner - počet ks 3
Veľkokapacitný kontajner - objem m3 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál kontajnera oceľ
Zhotovenie otvorený - vaňový
 2. Plastový kontajner na zmesový komunálny odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový kontajner na zmesový komunálny odpad - počet ks 4
Plastový kontajner na zmesový komunálny odpad - objem l 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastový kontajner na zmesový komunálny odpad - farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za predmet zákazky je vrátane dopravy na miesto plnenia, do sídla objednávateľa, pracovný deň v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod.
Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa dodanie tovaru na miesto plnenia min. 3 pracovné dni pred odovzdaním tovaru
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Predmet zákazky bude financovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára táto zmluva , bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť.
Účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledky kontroly verejného obstarávania zákazky. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude pozitívny, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s uchádzačom stane účinnou. Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru je povinný odovzdať objednávateľovi kompletnú dokumentáciu  a manuál v slovenskom, resp. českom jazyku
Zistené závady budú reklamované písomne alebo e-mailom u dodávateľa/predávajúceho.
Vystavenie faktúry po dodaní tovaru. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Požaduje sa splnenie všetkých podmienok požadovaných objednávateľom, v inom prípade to budeme považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. Nedodržanie požadovaných technických parametrov sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis ceny, cena bez DPH, sadzba a výška DPH, cena s DPH pre obe časti zákazky samostatne,  a to do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 67, Betliar, Rožňava, Košický, Slovenská republika

10.02.2020 00:00 — 10.03.2020 00:00

7,00 ks

5 241,24

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2020 08:22

30.01.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 13
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2020 16:43 - Vstupná ponuka 5 240,40 € Cena s DPH
27.01.2020 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka 5 235,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS