• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2020 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 13:05

Detail zákazky Z20201427

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2020 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 13:05

Základné údaje

Z20201427

OF-204832

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4486342

Objednávateľ

328596

Obec Nižná Slaná

Námestie SNP 54, Nižná Slaná, 04923, SVK

Dodávateľ

46920765

UNIKOV NITRA, s.r.o.

Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontajnerové vybavenie zberného dvora a stojísk

Zberné nádoby, odpadové kontajnery

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vaňový veľkoobjemový kontajner zatvárateľný
Funkcia
Vaňový veľkoobjemový zatvárateľný kontajner na odpad v množstve a špecifikácii uvedenej nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vaňový veľkoobjemový zatvárateľný kontajner na odpad ks 2
Obsah m3 7
Úchyty pre zaistenie hákmi ks 2
Plechové dno kontajnera mm 4
Plechové boky kontajnera mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farebné vyhotovenie podľa požiadavky Vzorkovník RAL áno
 2. Vaňový veľkoobjemový kontajner otvorený
Funkcia
Vaňový veľkoobjemový otvorený kontajner na odpad v množstve a špecifikácii uvedenej nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vaňový veľkoobjemový otvorený kontajner na odpad ks 2
Obsah m3 7
Úchyty pre zaistenie hákmi ks 2
Plechové dno kontajnera mm 4
Plechové boky kontajnera mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farebné vyhotovenie podľa požiadavky Vzorkovník RAL áno
 3. Plastový kontajner na kolieskach s poklopom
Funkcia
Plastový kontajner na odpad na kolieskach s poklopom v množstve a špecifikácii uvedenej nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový kontajner na odpad na kolieskach s poklopom ks 10
Obsah liter 1100
Počet koliesok na kontajnery ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predné koliesko s brzdou áno
Produkt zodpovedajúci norme EN 840 áno
Možnosť uzamykania poklopu áno
Zátka na odtok vody áno
Farba čierna RAL 9005 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru.
Úspešný uchádzač (dodávateľ) predloží verejnému obstarávateľovi do 10 dní od uzavretia zmluvy podrobný opis, uvedenie presnej špecifikácie a identifikácie tovaru s uvedením presných názvov a cien (vrátane položkovitého rozpočtu s uvedením jednotkových cien) tovarov, prostredníctvom ktorého bude preukázané splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Ak na základe predloženej technickej špecifikácie nebude možné preukázať, či predmetné tovary spĺňajú technické požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom (objednávateľom) alebo ak dodávateľ v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nepredloží žiadne doklady za účelom preukázania splnenia technických požiadaviek objednávateľa, tak v objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť spôsobom ako pri podstatnom porušení zmluvy.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač (dodávateľ) do 10 dní od uzavretia zmluvy predložil rozpis ceny za predmet zákazky s uvedením ceny bez DPH, ceny s DPH, sadzba DPH.
Ak je úspešný uchádzač (dodávateľ) identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu, pričom miesto dodania tovaru je na území SR, tak dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Verejný obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa príslušných ustanovení zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR.
Zmluva nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorou je rozhodnutie príslušného poskytovateľa finančných prostriedkov, prostredníctvom ktorých je predmet zákazky spolufinancovaný o schválení procesu verejného obstarávania, výsledkom ktorého je táto zmluva. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť dodávateľovi rozhodnutie alebo iný úkon o schválení procesu VO poskytovateľom NFP a to bez zbytočného odkladu.
Objednávateľ je bez ohľadu na ostatné ustanovenia tejto zmluvy oprávnený odstúpiť od zmluvy tiež v prípade doručenia rozhodnutia poskytovateľa NFP o nepripustení financovania výdavkov z verejného obstarávania, výsledkom ktorého je táto zmluva.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 dní od zaslania objednávky zo strany objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavok na tovar. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas jej platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu zmluvy, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 54, Nižná Slaná, Rožňava, Košický, Slovenská republika

31.03.2020 10:00 — 31.12.2020 10:00

1,00 súbor

9 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2020 10:01

09.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 51
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2020 11:47 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena s DPH
09.03.2020 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 8 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS