• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2020 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2020 16:45

Detail zákazky Z20201425

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2020 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2020 16:45

Základné údaje

Z20201425

OF-208624

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4427222

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

33238022

Anna Koleštíková UKO

Hríbiky 176, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uhlie čierne – ekohrášok voľne ložený

čierne uhlie

  • 09111210-5 - Čierne uhlie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uhlie čierne - EKOHRÁŠOK voľne ložený
Funkcia
Čierne uhlie ekohrášok slúži ako tuhé palivo na vykurovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výhrevnosť MJ/kg 26
Zrnitosť - veľkosť frakcie mm 5 25
Množstvo t 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru - čierneho uhlia podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve na miesto plnenia.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy alebo nedodanie tovaru v stanovenej lehote, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Stanovená cena zahŕňa spotrebnú daň z uhlia, dopravné náklady na dodanie uhlia na miesto plnenia a vykládku uhlia na mieste plnenia, ako aj ostatné súvisiace náklady, riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Predmet zákazky bude objednávateľ požadovať dodať  v 8 tonových množstvách a v lehotách podľa svojich potrieb počas roka 2020, formou písomnej, resp. e-mailovej objednávky.
Dodávateľ je povinný na základe objednávky dodať predmet zákazky v požadovanom množstve, ktoré objednávateľ určí v objednávke a to najneskôr do dvoch pracovných dní od zadania objednávky. Dodávateľ doručí predmet zákazky na miesto dodania.
Uvedené množstvá sú predpokladané za obdobie platnosti rámcovej dohody môžu byť znížené alebo zvýšené.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať predmet zmluvy v dohodnutom termíne a rozsahu, tovar musí spĺňať kvalitatívne a technické požiadavky, ako aj dokumentáciu nevyhnutnú na odovzdanie tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje informovať objednávateľa o všetkých zistených okolnostiach, ktoré by mohli tvoriť prekážky v plnení predmetu zmluvy, resp. ovplyvniť kvalitu a rozsah predmetu plnenia tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť dodávateľovi akékoľvek dodatočne zistené dôvody, ktoré by mohli tvoriť prekážky v plnení predmetu zmluvy, resp. ovplyvniť kvalitu a rozsah plnenia predmetu tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje v dohodnutom termíne umožniť prístup dodávateľovi na miesto plnenia predmetu zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne a rozsahu plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar ak nebude spĺňať kvalitatívne a iné vlastnosti, ktoré vzhľadom na svoju povahu musí tovar spĺňať.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi presný termín dodania vopred telefonicky.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu.
Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Oravský Podzámok č. 133, Oravský Podzámok, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

11

40,00 t

8 216,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.01.2020 09:06

31.01.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 79
 567
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2020 09:36 - Vstupná ponuka 8 216,00 € Cena bez DPH
31.01.2020 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 6 799,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS