• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2020 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2020 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2020 15:57
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2020 16:10

Detail zákazky Z20201375

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2020 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2020 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2020 15:57
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2020 16:10

Základné údaje

Z20201375

OF-208607

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4416962

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

notebook

notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Výpočtová technika - dodávka nových, nerepasovaných, nepoužívaných a nevystavovaných zariadení: 1x notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook ks 1
1. Notebook - procesor CPU PassMark 8565U
1. Notebook - RAM GB 8
1. Notebook  - SSD GB 512
1. Notebook - uhlopriečka displeja " 13,3
1. Notebook - grafická karta GB integrovaná
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. notebook Intel Core i7 8565U Whiskey Lake 13.3" IPS lesklý 1920×1080, RAM 8GB DDR4, Intel UHD Graphics 620, SSD 512GB, podsvietená klávesnica, webkamera, čítačka odtlačkov prstov,
1. notebook WiFi 802.11ac, 2-článková batéria 37 Wh, Windows 10 Home Referenčný produkt: HP Pavilion 13-an0022nc Natural Silver
1. Notebook - RAM 8 GB DDR4
1. Notebook - HDD 512 GB SSD M.2
1. Notebook - grafická karta Intel UHD Graphics 620
1. Notebook - rozlíšenie 1920×1080 px
1. Notebook - procesor Intel Core i7 8565U Whiskey Lake
1. Notebook - porty (typy) podsvietená klávesnica, čítačka odtlačkov prstov , čítačka pamäťových kariet, RJ-45 (LAN), 1xUSB 3.1 Type-C, 1xUSB 3.2 Gen 1 (USB 3.0), WiFi 802.11ac, Bluetooth v5.0, HDMI,
1. Notebook - porty (typy) webkamera, výstup na slúchadlá, vstup na mikrofón
1. Notebook - operačný systém MS Windows 10 Home 64-bit
1. Notebook - záruka min. 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Predmetom obstarávania je len tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, nevystavovaný a nepredvádzaný, v originálnom balení od výrobcu. HW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez rozšírenia alebo úpravy dodávateľom. SW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez úpravy dodávateľom.
Príslušenstvo (vrátane SW) a periférie musia byť plne kompatibilné s tovarom, ku ktorému sú obstarávané. Ekvivalentný tovar k uvedeným referenčným modelom musí mať rovnaké alebo lepšie charakteristiky.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Dodávateľ predloží kompletnú a podrobnú špecifikáciu tovaru, vrátane jeho komponent, na odsúhlasenie objednávateľovi vopred. Táto špecifikácia musí byť aj súčasťou sprievodnej dokumentácie dodávky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom (e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa)  a oznámi dodávateľovi, či predložené dokumenty: preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve,  v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, nezrovnalostí v dodávke alebo nekompletnej zásielky, neprevziať alebo vrátiť zásielku.
Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely - pri závade podliehajúcej záruke) alebo výmena tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia závady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Akékoľvek porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich zo zmluvy bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a je oprávnený od zmluvy odstúpiť v súlade s OPET. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a podmienok jej plnenia je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Katedra ovocinárstva vinohradníctva a vinárstva, Tr. Andreja Hlinku 2, 94976 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

05.02.2020 08:00 — 11.02.2020 15:00

1,00 ks

872,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.01.2020 15:14

27.01.2020 15:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2020 15:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2020 15:19 - Vstupná ponuka 871,99 € Cena s DPH
27.01.2020 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka 871,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS