50086821
Úrad vládneho auditu
T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK
35505516
Peter Horňák - SHR
Františka Hečku 1872/1, Michalovce, 07101, SVK
Upratovacie a čistiace služby v administratívnej budove
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie, vysávanie
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby v administratívnej budove.
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v priestoroch objednávateľa na obdobie 12 kalendárnych mesiacov (od 01.02.2020 do 31.01.2021). Jedná sa o administratívnu budovu s piatimi podlažiami/poschodiami. |
Upratovacie, čistiace a s nimi súvisiace služby bude dodávateľ zabezpečovať v určených priestoroch objednávateľa počas pracovných dní v čase od 14:00 hod. do 18:00 hod., a to minimálne dvoma pracovnými silami (zamestnancami dodávateľa) súčasne. |
Dodávateľ zabezpečí materiálno – technické vybavenie (vedrá, upratovacie vozíky, mopy, handry, vysávač, vrecká do odpadkových košov,...), vlastné čistiace a dezinfekčné prostriedky, ako aj osobné ochranné pracovné prostriedky (rukavice, oblečenie,...) pre svojich zamestnancov upratujúcich priestory objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková rozloha (podlahová plocha) priestorov na upratovanie | m2 | 1 560 | ||
z toho: 54 kancelárií (podlahová krytina: koberec) o podlahovej ploche spolu | m2 | 1 071 | ||
z toho: 1 serverovňa (4. poschodie; podlahová krytina: linoleum) o podlahovej ploche | m2 | 19 | ||
z toho: 5 kuchyniek (podlahová krytina: dlažba) o podlahovej ploche spolu | m2 | 94 | ||
z toho: 5 sociálnych zariadení (4 sociálne zariadenia tvoria 3 x WC a 2 x umývadlá, 1 sociálne zariadenie tvoria 2 x WC a 2 x umývadlá; podlahová krytina: dlažba) o podlahovej ploche spolu | m2 | 93 | ||
z toho: 4 pomocné prevádzkové priestory (v 1 z nich sa nachádza sprchovací kút; podlahová krytina: dlažba) o podlahovej ploche spolu | m2 | 23 | ||
z toho: chodba na 1. poschodí pred sekretariátom (podlahová krytina: koberec) o podlahovej ploche | m2 | 10 | ||
z toho: chodby na jednotlivých poschodiach (podlahová krytina: dlažba) o podlahovej ploche spolu | m2 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
POŽADOVANÁ UPRATOVACIA / ČISTIACA SLUŽBA | PERIODICITA POSKYTOVANIA SLUŽBY |
- vyprázdňovanie odpadkových košov (výmena vreciek v odpadkových košoch podľa potreby) a vynesenie odpadkov do určených kontajnerov objednávateľa | denne (každý pracovný deň v týždni) |
- dezinfekčné vyčistenie kompletného vybavenia sociálnych zariadení, tzn. celého povrchu (zvnútra aj zvonku) toaletných mís vrátane dosiek, umývadiel a pod. | denne (každý pracovný deň v týždni) |
- umývanie podláh navlhko v sociálnych zariadeniach | denne (každý pracovný deň v týždni) |
- umývanie podláh navlhko v kuchynkách | denne (každý pracovný deň v týždni) |
- umývanie podláh navlhko na chodbách | denne (každý pracovný deň v týždni) |
- kontrola a podľa potreby doplnenie toaletných/hygienických potrieb (toaletný papier, tekuté mydlo, papierové utierky) v sociálnych zariadeniach – uvedené toaletné/hygienické potreby dodá/zabezpečí objednávateľ | denne (každý pracovný deň v týždni) |
- utieranie prachu z pracovných stolov a ostatného nábytku v kanceláriách na 1. poschodí | 1 x týždenne |
- vysávanie kobercov v kanceláriách na 1. poschodí | 1 x týždenne |
- vysávanie koberca na chodbe pred sekretariátom na 1. poschodí | 1 x týždenne |
- čistenie/umývanie presklených vchodových dverí na všetkých poschodiach | 1 x týždenne |
- čistenie/umývanie kuchyniek (kuchynský drez, mikrovlnné rúry, povrchy chladničiek, pracovné plochy, obklady/keramické plochy) na všetkých poschodiach | 1 x týždenne |
- dopĺňanie kuchynských potrieb (prostriedok na umývanie riadu, hubky na umývanie riadu, kuchynské utierky) do každej kuchynky – uvedené kuchynské potreby dodá/zabezpečí objednávateľ | 1 x týždenne |
- dezinfekcia kľučiek dverí a vypínačov svetla v sociálnych zariadeniach | 1 x týždenne |
- dezinfekcia kľučiek dverí v kanceláriách, kuchynkách a na presklených vchodových dverách | 2 x mesačne |
- utieranie prachu z pracovných stolov a ostatného nábytku v kanceláriách na 2., 3., 4. a 5. poschodí | 2 x mesačne |
- vysávanie kobercov v kanceláriách na 2., 3., 4. a 5. poschodí | 2 x mesačne |
- odstraňovanie/ometanie pavučín vo všetkých priestoroch objednávateľa | 1 x mesačne |
- čistenie/umývanie zrkadiel, utieranie prachu z parapetných dosiek | 1 x mesačne |
- očistenie/umývanie povrchov dverí na kanceláriách vrátane zárubní | 1 x mesačne |
- čistenie odpadkových košov (vyčistenie, dezinfekcia – zvnútra aj zvonku) | 1 x mesačne |
- upratovanie pomocných prevádzkových priestorov na jednotlivých poschodiach (vrátane sprchovacieho kúta) | 1 x mesačne |
- utieranie prachu z telefónov v kanceláriách | 1 x mesačne |
- utieranie prachu z povrchu tlačiarní a kopírovacích strojov v kanceláriách a na chodbách | 1 x mesačne |
- upratovanie serverovne na 4. poschodí | 1 x štvrťročne |
- očistenie keramických obkladov a stien v sociálnych zariadeniach (obkladačky zaberajú plochu od podlahy až po strop) | 2 x ročne (jar / jeseň) |
Názov |
Cena za predmet zákazky je určená ako cena za celé zmluvné obdobie poskytovania služieb (12 mesiacov) a bude pevná počas trvania zmluvného vzťahu. Cena môže byť počas zmluvného vzťahu upravená iba pri zmene rozsahu predmetu zmluvy (zmenšenie dohodnutej výmery upratovanej plochy, resp. doplnenie ďalších priestorov na upratovanie), pri zmene množstva vykonávaných služieb (rozšírenie alebo zúženie rozsahu služieb) a v prípade iných cenových vplyvov, vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Prípadné úpravy ceny podľa predchádzajúcej vety budú riešené formou uzatvorenia dodatku. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, materiálno – technického vybavenia (pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb), osobných ochranných pracovných prostriedkov (oblečenie, rukavice,..), ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady dodávateľa. |
Objednávateľ zabezpečí toaletný papier, tekuté mydlo, papierové utierky, kuchynské utierky, prostriedok na umývanie riadu a hubky na riad vo vlastnej réžii, tzn. tieto potreby nie sú súčasťou ceny za predmet zákazky. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé kalendárne mesiace (v závislosti od stanovenej periodicity jednotlivých upratovacích a čistiacich služieb), na základe ktorého bude dodávateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. Rozpis ceny za predmet zákazky, predložený dodávateľom podľa predchádzajúcej vety, nadobudne platnosť až po jeho písomnom (e-mail) odsúhlasení zo strany objednávateľa. |
Úhrada ceny poskytnutých služieb sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví dodávateľ najneskôr do 10 kalendárnych dní po skončení príslušného mesiaca. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo chybne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti faktúry až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet dodávateľa. Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohy. |
V prípade nedodržania harmonogramu prác je objednávateľ oprávnený požadovať zníženie ceny poskytnutých služieb za daný mesiac vo výške 10% z dohodnutej ceny služby, ktorá predstavuje zmluvnú pokutu za porušenie harmonogramu prác dodávateľom. Dodávateľ je povinný akceptovať zníženie ceny služieb. |
Vykonávanie prípadných mimoriadnych služieb (napr. upratovanie po maľovaní, upratovanie po stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, prípadne iné súvisiace služby) bude od dodávateľa požadované samostatnou písomnou objednávkou na základe cenovej ponuky dodávateľa. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie zmluvne dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác/služieb odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade s touto zmluvou a príslušnými právnymi predpismi a kontrolovať kvalitu vykonávaných služieb. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace a dezinfekčné prostriedky a ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby. Bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je dodávateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa dodávateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil. Zamestnanci dodávateľa vykonávajúci zmluvne dohodnuté služby v priestoroch objednávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. Dodávateľ v danej súvislosti čestne prehlasuje, že má s personálom uzavretú pracovnú zmluvu, dohodu o vykonaní práce, resp. obdobný pracovno-právny vzťah a že sa jedná o osoby bezúhonné, odborne a zdravotne spôsobilé. Bezúhonnosť zamestnancov dodávateľ preukáže na požiadanie objednávateľa výpisom z registra trestov, ktorý v čase začiatku poskytovania služby nebude starší ako 3 mesiace. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy menný zoznam zamestnancov (vrátane telefonických kontaktov), ktorí budú plniť predmet zmluvy a pre prípad zastupovania aj obdobný zoznam zastupujúcich zamestnancov. V prípade akýchkoľvek zmien v zoznamoch podľa predchádzajúcej vety musí dodávateľ príslušný zoznam aktualizovať najneskôr v deň vykonanej zmeny. |
Dodávateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku objednávateľa a knihu závad. Tieto dokumenty budú uložené na sekretariáte objednávateľa. Objednávateľ má právo do knihy závad zapisovať závady, pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zákazky, ktoré objednávateľ nahlási písomne alebo telefonicky a to v primeranom čase. |
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade výpadku jeho zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu. V prípade, že dodávateľ nezabezpečí náhradu tak, aby boli služby poskytované minimálne dvoma pracovnými silami (zamestnancami dodávateľa) súčasne, dodávateľ nemá v príslušnom mesiaci nárok na úhradu celej ceny služieb. Dodávateľ vystaví faktúru za príslušný mesiac v cene primerane zníženej za obdobie neposkytovania služieb minimálne dvoma pracovnými silami (zamestnancami dodávateľa) súčasne. Za primerané zníženie ceny služieb za dané obdobie sa považuje zníženie ceny o polovicu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú dodávateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Zamestnanci dodávateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu dodávateľa. Prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené prostredníctvom zodpovedného zástupcu dodávateľa. Kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt) zodpovedného zástupcu dodávateľa je dodávateľ povinný oznámiť do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. Následne objednávateľ oznámi dodávateľovi kontaktné údaje zodpovednej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie príslušných zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
Dodávateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác v priestoroch objednávateľa, ako aj o technickom, resp. hnuteľnom vybavení priestorov objednávateľa. |
Dodávateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, oblečenie, vrecia do košov a pod.) a vlastnými čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami. |
Dodávateľ a osoby, prostredníctvom ktorých dodávateľ zabezpečí plnenie predmetu tejto zmluvy, sa zaväzujú dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné interné predpisy objednávateľa, s ktorými bol oboznámený. |
V prípade, že zamestnanci dodávateľa porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, dodávateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do 2 pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto bodu zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený plniť záväzky, ktoré pre neho vyplývajú z tejto zmluvy, prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú (minimálne raz štvrťročne) kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú (minimálne raz mesačne) kontrolu kvality nimi vykonávaných prác (upratovacích a čistiacich služieb). |
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré preukázateľne spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa. Dodávateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu v celom rozsahu. |
Dodávateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine, zásuvky či iný kancelársky nábytok, nebudú sa oboznamovať s písomnosťami a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať so zariadením a vybavením v kanceláriách (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.) nad rozsah vykonávania dohodnutej služby, ktorá je predmetom plnenia tejto zmluvy. |
Serverovňa sa bude upratovať len za prítomnosti určeného zamestnanca objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že po ukončení denných prác budú v priestoroch objednávateľa zhasnuté svetlá, zatvorené vodovody a zatvorené okná. Pri odchode z upratovaných priestorov bude zamestnancami dodávateľa uvedené do ochranného stavu elektronické zabezpečovacie zariadenie (prostredníctvom kódovania, ktoré poskytne objednávateľ) a budú nimi zamknuté vchodové presklené dvere na jednotlivých poschodiach. |
Porušenie ktorejkoľvek z povinností dodávateľa sa môže považovať za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ sprístupní dodávateľovi, resp. jeho zamestnancom pre vykonanie upratovacích prác všetky relevantné priestory. |
Objednávateľ za účelom plnenia predmetu zmluvy zabezpečí vydanie kľúčov od upratovaných priestorov a vydanie kódu k elektronickému zabezpečovaciemu zariadeniu dodávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre dodávateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov dodávateľa. |
Objednávateľ bude uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou energií ( tzn. hlavne elektrickej energie a vody), používaných na upratovacie práce. V danej súvislosti sa však dodávateľ zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou a elektrickou energiou. |
Objednávateľ sprístupní dodávateľovi kontajner na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
Objednávateľ poskytne dodávateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania predmetu zmluvy. |
Objednávateľ má právo požiadať dodávateľa o výmenu zamestnanca, ktorý vykonáva v jeho priestoroch upratovacie služby, a to aj bez udania dôvodu. Dodávateľ je povinný výmenu zabezpečiť najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa, kedy ho objednávateľ o výmenu požiada. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie poskytovaných služieb dodávateľom. Ak zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov ihneď, najneskôr do 24 hodín od prijatia reklamácie objednávateľa. |
Reklamácie budú doručované elektronicky (e-mailom) zodpovednému zástupcovi dodávateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 16:00 hod. príslušného dňa, lehota na jej odstránenie začne plynúť až od 8:00 hod. nasledujúceho dňa. O vybavení reklamácie vypracuje dodávateľ správu, v ktorej sa vysporiada s námietkami objednávateľa čo do kvality, rozsahu a spôsobu plnenia predmetu zmluvy. Podpísanú správu zašle zodpovednej osobe objednávateľa. |
V prípade, že objednávateľ akceptuje dodávateľom navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, zodpovedná osoba objednávateľa správu podpíše a pošle dodávateľovi. V prípade, že objednávateľ neakceptuje navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, zmluvné strany sa zaväzujú viesť rokovanie za účelom dosiahnutia dohody o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak k dohode nedospejú do siedmich kalendárnych dní od zahájenia rokovania, môže ktorákoľvek zo strán ukončiť zmluvný vzťah výpoveďou. |
Opakované nedodržanie kvality alebo rozsahu služieb, na ktoré bol dodávateľ písomne najmenej dvakrát po sebe upozornený, je podstatným porušením zmluvy a pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Zmluvný vzťah je možné ukončiť dohodou zmluvných strán a to kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, alebo výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez udania dôvodu. Výpovedná doba je 1 mesiac a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Ostatné sa riadi OPET, 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
Názov
Upratovacie a čistiace služby v administratívnej budove
miesto výkonu práce
potreba vedieť z dôvodu dostupnosti
Tomášikova 35, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.02.2020 00:00 — 31.01.2021 00:00
12,00 mesiace
11 831,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2020 14:07
27.01.2020 14:15
27.01.2020 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2020 10:36 - Vstupná ponuka | 11 830,80 | € | Cena s DPH |
27.01.2020 13:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 748,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: