00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
51712831
OPAlight.SK s.r.o.
Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
Odborné prehliadky a skúšky elektrospotrebičov a ručného náradia
Odborné prehliadky a skúšky elektrospotrebičov a ručného náradia
Služba
1. Odborné prehliadky a skúšky elektrospotrebičov a ručného náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. odvolávajúc sa na STN 33 2000-6, STN 33 1500, STN EN 62305-3 (STN 34 1390) a STN 34 1391. |
Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OPaOS") elektrických zariadení (ďalej len "EZ") a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č.398/2013, s odvolaním na STN 33 1600 a STN 33 1610 v rozsahu: -OPaOS EZ. Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení | JV | 1 | ||
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (počítače, monitory, kancelárske zariadenia, projektory, interaktívne tabule, switche, práčka, umývačka riadu a pod.) a predlžovacích šnúr v celkovom počte | ks | 790 | ||
Revízie elektrického ručného náradia | ks | 10 |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky. Súčasťou ceny je vypracovanie platných revíznych správ, podľa aktuálnej vyhlášky STN, vrátane všetkých nákladov spojených so zákazkou, vrátane dopravy; |
1.2. požaduje sa predložiť k faktúre podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, s DPH a cena spolu; |
1.3. splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry dodávateľom objednávateľovi; |
1.4. ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.; |
1.5. ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
2.1. dodávateľ je povinný mať oprávnenie na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2); |
2.2. dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických; |
2.3. dodávateľ predloží podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cenu spolu bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre); |
2.4. dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry; |
2.5. podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka; |
2.6. dodávateľ je povinný vykonať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi, alebo pokynmi výrobcov; |
2.7. dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom odboru technicko-prevádzkových činností objednávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činnosti. |
3. Termín a miesto realizácie dodávky: |
3.1. realizácia predmetu zákazky je do 28 dní odo dňa prevzatia objednávky. termín realizácie predmetu zákazky je naplánovaný na február 2020; |
4. Odstúpenie od zmluvy: |
4.1. nedodržanie termínu výkonu prác a nedodanie platných revíznych správ podľa aktuálnej vyhlášky STN v dohodnutom termíne, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu; |
4.2. uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Popradská 66, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
03.02.2020 08:00 — 28.02.2020 14:00
1,00 JV
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2020 13:40
27.01.2020 10:00
27.01.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2020 19:09 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
24.01.2020 20:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 498,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: