00329282
Mesto Krompachy
Námestie Slobody 1, Krompachy, 05342, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov |
Požadovaný predmet zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobraných stravných lístkov za 1 rok | ks | 23000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravný lístok musí obsahovať | Rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok musí obsahovať | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
Forma stravných lístkov | papierové stravné lístky |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom alebo telefonicky. |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z ceny dopravy na miesto plnenia |
4. z DPH z ceny poplatku (provízia) za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Cena je stanovená ako maximálna a sú v nej zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné lístky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky a všetky ostatné prípadné náklady spojené s plnením. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp.zásielku. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný. |
Verejný obstarávateľ nesmie podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
Dodávateľ predloží zoznam stravovacích zariadení v minimálnom počte 5, ktoré má dodávateľ zazmluvnené v meste Krompachy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa potreby objednávateľa |
Doba trvania zmluvy | 12 mesiacov |
Námestie slobody 1, Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
18.02.2020 00:00 — 18.02.2021 00:00
23 000,00 ks
92 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2020 09:56
28.01.2020 10:00
28.01.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2020 09:59 - Vstupná ponuka | 92 000,00 | € | Cena s DPH |
24.01.2020 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 91 999,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: