• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2020 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2020 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2020 12:05

Detail zákazky Z20201334

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2020 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2020 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2020 12:05

Základné údaje

Z20201334

OF-208340

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4416912

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

35245590

Jaroslav Vasičko JV tlačiareň

64, Valkovce, 09042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

blok, denník, preukaz, spisový obal, zdravotný záznam, žiadanka, potvrdenka

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 22458000-5 - Tlačoviny na objednávku
  • 30192700-8 - Tlačoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá
Funkcia
Tlačivá slúžia pri práci zamestnancov a zdravotníckych zamestnancov v administratíve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
01-Biochemické vyšetrenie krvi, blok =100 listov blok 150
05-Biochemické vyšetrenie diabetika, blok =100 listov blok 100
02- Biochemické vyšetrenie vnútorného prostredia, blok= 100 listov blok 100
Dovolenka A6, blok = 100 list blok 100
Dodatočné hlásenie zmien v počte diét A5 blok, blok = 100 list blok 120
Denník transfúzneho lekára A4 – 200 listov ks 15
Hlásenie počtu chorých, formát A5, blok =100 list blok 100
Chorobopis A4 2-list, balenie =500ks bal 15
Krvný obraz A6 2-list ks 18 000
Kniha omamných látok 56 listov ks 15
Lekársky predpis na omamné lieky blok A6 3x25 blok 100
Lekársky predpis A6 blok, blok=100listov, sypaný, 80g biely papier, 1 balenie =40blokov blok 1 000
Lekárenské vrecká  70 mm x110 mm ks 5 000
Lekárska správa - nález A5 list ks 6 000
Legitimácia dobrovoľných darcov krvi A6 2-list ks 1 000
Menštruačný kalendár leporelo ks 500
Objednávka liekov 4x25 číslovaná, formát A5 blok 150
Obálka na RTG snímky 45,5 x 37,5 cm ks 1 000
Osobná karta na zverené predmety formát A5 ks 1 000
Priepustka A7 blok = 100 listov blok 100
Príkaz na dopravu osoby zo zdravotných dôvodov, formát A6, blok=100listov blok 100
Poukaz na zdravotnú pomôcku, formát A5, blok= 50 listov, sypaný blok 300
Predpis stravy pre oddelenia, formát 2/3 A4, blok=100listov blok 100
Pôrodná kniha A4 100 listov ks 5
Preukaz o zdravotnej starostlivosti A7 ks 500
Registratúrny denník formát A4, 96 listov ks 20
Stravenka 400 x 120 mm, blok =1000 lístkov blok 60
Spisový obal, formát A3 ks 1 000
Samolepiaci štítok Označenie odberu oddelenia, biela, na šírku, 35 mm x 45 mm ks 4 000
Teplotný lístok pre detské oddelenie, formát A3 ks 2 000
Výdajka – prevodka bez DPH blok A5, blok=100 list blok 100
Výdajka - prevodka ( PE 113 0 MZd) blok A5, blok=100 listov blok 100
Výpis z lekárskeho predpisu blok A6, blok= 100 listov blok 100
Záznam o anestézii A3 ks 6 000
Zdravotný záznam – bočná klopa, formát A3, 510 x 382 mm, papier = kartón, farba biela, 1 balenie=200 ks ks 2500
Zdravotný záznam pre JIS a AIM 840x297 mm ks 4 000
Záznam o spotrebe omamných látok formát A4, zošit= 26 listov zošit 15
Žiadanka o sérologické vyšetrenie 210 x 100 mm ks 5 000
Žiadanka o bakteriologické vyšetrenie 210 x100 mm ks 10 000
Žiadanka o liečebnú rehabilitáciu a fyzikálnu terapiu, formát A5 ks 6 000
Žiadanka na opravu – príkaz na prácu formát A5, blok =50 listov blok 50
Žiadanka o imunohematologické vyšetrenie a transfúzny prípravok ks 4 000
Žiadanka o imunohematologické vyšetrenie 210 x 100 mm ks 2 000
Žiadanka na vypranie – opravu 297 x 105 mm blok 100
Zdravotný záznam pre neonatologické pracoviská A3, 1 bal. 500 ks ks 2 000
Záznam o vyšetrení krvných skupín A4 200-listový ks 10
Zápisná kniha bioptického laboratória /stanice ks 10
Rehabilitačný preukaz protetického oddelenia, formát A6 1+1( obojstranná tlač, jednofarebná) , papier-kartón, biela farba, viď príloha č.1 ks 6 000
Príjmový pokladničný doklad A6. Kolonka Organizácia- obsahuje údaje podľa požiadavky odberateľa, viď príloha č.2 blok 60
Potvrdenka s JUXTOU A6 25x3 list samoprepisovacia, číslovaná. Kolonka Organizácia- obsahuje údaje podľa požiadavky odberateľa, viď príloha č.3 blok 800
Zdravotný záznam – bočná klopa , formát A5, papier = kartón, biela farba, viď príloha č.4 ks 500
Informácia pre pacientov, A4 há 1+1, viď príloha č.5 ks 10 000
Tlačivo JIS , 42 cm x 30,50 cm 4+2, viď príloha č.6 ks 3 000
Likvidačný list, A4/1list, farba papiera biela, čiernobiela tlač ks 10 000
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, formát A5 blok 50
Návrh na pracovné a mzdové (platové) zaradenie, formát A5, papier bezdrevný ofsetový ks 600
Psychiatrický chorobopis , 1 bal = 200ks ks 1 000
Poukaz na okuliare a optickú pomôcku , formát A5, blok = 50list blok 100
Kniha ošetrených neprijatých, formát A4, kniha= 400list ks 5
Kniha príchodov a odchodov, formát A4, zošit ks 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane grafických prác.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie  dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkové ceny bez DPH aj  s DPH, cenu spolu bez DPH a cenu spolu s DPH.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné  náklady.
Dodanie tovaru požadujeme oznámiť zo strany dodávateľa minimálne jeden deň pred dodaním.
Dodávku tovaru požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Fakturácia sa bude realizovať jedenkrát mesačne, vždy na konci mesiaca, pričom prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené dodacie listy.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry  kupujúcemu.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od  prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10% z  ceny nedodaného tovaru.
Objednávateľ je oprávnený započítať pohľadávku dodávateľa, a to aj v prípade, že táto pohľadávka dodávateľa ešte nie je splatná, so svojimi pohľadávkami voči dodávateľovi, ktoré mu vzniknú zo škôd spôsobených dodávateľom alebo sankcií voči dodávateľovi, alebo z iných záväzkov dodávateľa voči objednávateľovi a dodávateľ k tomu týmto dáva objednávateľovi svoj súhlas.
V prípade jednostranného započítania splatnej a nesplatnej pohľadávky zaniknú (stretnú sa) pohľadávky okamihom, kedy bude  prejav vôle smerujúci k započítaniu doručený druhej zmluvnej strane.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

7 005,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.01.2020 08:57

27.01.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 483
 219
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2020 08:33 - Vstupná ponuka 7 005,60 € Cena s DPH
27.01.2020 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 7 005,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS