37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
36190381
INTERIÉR INVEST, s.r.o.
Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK
Kancelárske vybavenie - koberec
Koberec
Tovar, Služba
1. KOBEREC
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
KOBEREC | m2 | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Záťažový metrážny koberec.; Farba: šedý melír, alebo tmavo bordový melír; Podklad tvorený záťažovou gumou, alebo jutou.; Rozmer: 7,5m x 6m t.j. 45m2; Vyrobený zo 100% polypropylénového vlákna. | pre pol. č.1 |
Maximálna cena za m2 | 8,84 € s DPH |
Názov |
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elktronického trhoviska |
Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky |
Dodávateľ je povinný predložiť pre posúdenie technikcej špecifikácie dokument, ktorý bude obsahovať – - 1. typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia - 2. obrazovú ukážku tovarov, ktoré sú predmetom plnenia - 3. podrobnú technickú špecifikáciu – opis technických vlastností tovarov, ktoré sú predmetom plnenia - 4. cenu s DPH, bez DPH tovarov, ktoré sú predmetom plnenia; a to do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania dokumentu s technickou špecifikáciou ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre a požiadavky definované objednávateľom v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky). Pri odmietnutí ponuky sa proces opakuje, kým nedôjde k odsúhlaseniu ponuky alebo k odstúpeniu od zmluvy |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiacého s dodávaným tovarov, službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetkú potrebnú súčinnosť. Prijímateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác, alebo iných postupov |
Požadované plnenie najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia kladného výsledku kontroly dodávateľovi. |
Podmienka nahlásiť objednávateľovi / kontaktnej osobe deň termín doručenia, minimálne 2 pracovné dni pred doručením tovaru |
Dodanie tovaru vrátane dopravy, vynesenia a odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou. |
Pri preberaní predloží dodávateľ faktúru a dodací list; dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, bude podkladom pre fakturáciu. |
Súčasťou dodacieho listu a faktúry dodávateľa musí byť číslo súvisiaceho projektu v IMTS. Číslo bude zaslané dodávateľovy kontaktnou osobou ojednávateľa. |
Dodací list musí obsahovať rozpis jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých položiek (tovarov, ktoré sú predmetom plnenia) zákazky |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky), sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, na základe tejto skutočnosti objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť alebo voči dodávateľovi uplatniť sankcie. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy alebo uplatnenie sankcie, prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu, resp. dodacieho listu. Dodávateľ spolu s predmetmi zákazky dodá aj záručný list v slovenskom resp. českom jazyku |
Nám. mieru č. 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
04.02.2020 12:13 — 07.04.2020 08:13
1,00 súbor
397,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.01.2020 08:15
27.01.2020 09:30
27.01.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2020 15:04 - Vstupná ponuka | 380,40 | € | Cena s DPH |
23.01.2020 15:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 380,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: