• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2020 10:20

Detail zákazky Z20201331

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.01.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2020 10:20

Základné údaje

Z20201331

OF-208545

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4416908

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36190381

INTERIÉR INVEST, s.r.o.

Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske vybavenie - koberec

Koberec

  • 39531000-3 - Koberce

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. KOBEREC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KOBEREC m2 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Záťažový metrážny koberec.; Farba: šedý melír, alebo tmavo bordový melír; Podklad tvorený záťažovou gumou, alebo jutou.; Rozmer: 7,5m x 6m t.j. 45m2; Vyrobený zo 100% polypropylénového vlákna. pre pol. č.1
Maximálna  cena za m2 8,84 €  s DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elktronického trhoviska
Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky
Dodávateľ je povinný predložiť pre posúdenie technikcej špecifikácie dokument, ktorý bude obsahovať – -   1. typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia -    2. obrazovú ukážku tovarov, ktoré sú predmetom plnenia -    3. podrobnú technickú špecifikáciu – opis technických vlastností tovarov, ktoré sú predmetom plnenia -   4.  cenu s DPH, bez DPH tovarov, ktoré sú predmetom plnenia; a to do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania dokumentu s technickou špecifikáciou ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre a požiadavky definované objednávateľom v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky). Pri odmietnutí ponuky sa proces opakuje, kým nedôjde k odsúhlaseniu ponuky alebo k odstúpeniu od zmluvy
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiacého s dodávaným tovarov, službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetkú potrebnú súčinnosť. Prijímateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác, alebo iných postupov
Požadované plnenie najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia kladného výsledku kontroly dodávateľovi.
Podmienka nahlásiť objednávateľovi / kontaktnej osobe deň termín doručenia, minimálne 2 pracovné dni pred doručením tovaru
Dodanie tovaru vrátane dopravy, vynesenia a odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou.
Pri preberaní predloží dodávateľ faktúru a dodací list; dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, bude podkladom pre fakturáciu.
Súčasťou dodacieho listu a faktúry dodávateľa musí byť číslo súvisiaceho projektu v IMTS. Číslo bude zaslané dodávateľovy kontaktnou osobou ojednávateľa.
Dodací list musí obsahovať rozpis jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých položiek (tovarov, ktoré sú predmetom plnenia) zákazky
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky), sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, na základe tejto skutočnosti objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť alebo voči dodávateľovi uplatniť sankcie. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy alebo uplatnenie sankcie, prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy  prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu, resp. dodacieho listu. Dodávateľ spolu s predmetmi zákazky dodá aj záručný list v slovenskom resp. českom jazyku

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. mieru č. 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

04.02.2020 12:13 — 07.04.2020 08:13

1,00 súbor

397,80

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.01.2020 08:15

27.01.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2020 15:04 - Vstupná ponuka 380,40 € Cena s DPH
23.01.2020 15:04 - Najvýhodnejšia ponuka 380,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS