• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2020 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 10:50

Detail zákazky Z20201304

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.01.2020 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.02.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.02.2020 10:50

Základné údaje

Z20201304

OF-208444

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4431282

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

35918501

DWC Slovakia a.s.

Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvérové licencie Fabasoft (Folio) – súčasný používateľ

Softvér, licencia

  • 48782000-3 - Softvérový balík na riadenie archivácie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fabasoft Folio – súčasný používateľ
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup softvérových licencií Fabasoft (Folio) – súčasný používateľ na licenčný server pre 900 používateľov. Softvér zabezpečuje jednotnú evidenciu, katalogizáciu, ukladanie a archiváciu digitálnych dokumentov a pracovných podkladov v organizácii, ako aj neformálnu a formalizovanú spoluprácu v informačných systémoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fabasoft Folio – súčasný používateľ ks 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť ročného upgrade licencií Fabasoft Folio. Platnosť licencií bude jeden rok od ich nákupu, s časovým obmedzením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte (pdf).
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar v mieste plnenia do 7 (siedmich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy v pracovnom čase od 8:00 hod do 16:00 hod., vrátane jeho inštalácie podľa pokynov kontaktnej osoby objednávateľa.
3. Dodávateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu pre predaj licencií k produktom Fabasoft alebo predajca produktov spoločnosti Fabasoft, ktoré sú predmetom plnenia zmluvy na území Slovenskej republiky. V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR, dodávateľ ho predloží objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
4. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým
v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z kúpnej ceny vrátane DPH.
5. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Dodávateľa vo výške 5 % (päť percent) z kúpnej ceny vrátane DPH.
6. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu, ako aj rozpisu položiek podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a porušenie povinnosti podľa bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Župné námestie 13, 813 11 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

07.02.2020 08:00 — 17.02.2020 16:00

1,00 celok

92 160,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.01.2020 14:02

04.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.01.2020 14:28 - Vstupná ponuka 89 640,00 € Cena s DPH
29.01.2020 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 89 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS