• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2020 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 15:50

Detail zákazky Z20201295

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2020 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 15:50

Základné údaje

Z20201295

OF-202269

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4413816

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

35731486

Media Comp. s.r.o.

Rovinka 268, Rovinka, 90041, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Anestéziologické moduly k monitorom vitálnych funkcií anesteziologických prístrojov

Anestéziologické moduly k monitorom vitálnych funkcií, anesteziologický modul BIS, anesteziologický modul NMT

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33172100-7 - Prístroje na anestéziu
  • 33172000-6 - Prístroje na anestéziu a resuscitáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Anestéziologické moduly BIS k monitorom vitálnych funkcií.
Funkcia
Moduly k monitorom s vyhodnotením EEG signálu technológiou algoritmu BIS pre určenie klinického stavu pacienta pre potreby anestéziológov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Anestéziologický modul BIS k monitorom vitálnych funkcií - počet ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Neinvazívny monitoring EEG signálu snímajúce aktivity mozgu áno
Kontinuálny prepočet snímaného signálu na hodnotu stavu hĺbky anestézie áno
Modul stanovuje číslo bispektrálny index (BIS), ktoré reprezentuje úroveň vedomia pacienta áno
Meraný a zobrazovaný parameter: BIS, SQI, EMG, BSR, SEF, PWR, BCT áno
Vyžaduje sa dodanie kompletného príslušenstva pre priame uvedenie monitorovaných parametrov do prevádzky áno
Modul musí zabezpečiť plnú kompatibilitu so stávajúcimi monitormi anesteziologických prístrojov Drager Perseus A500 s monitorom Drager Infinity Delta XL áno
 2. Anesteziologické moduly NMT k monitorom vitálnych funkcií
Funkcia
Modul so stimulátorom na neinvazívne meranie neuromuskulárnych prenosov(NMT) / neuromuskulárnej blokády, v režime dospelých alebo pediatrických pacientov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Anestéziologický modul  NMT k monitorom vitálnych funkcií - počet ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Neinvazívne meranie neuromuskulárnych prenosov (NMT) / neuromuskulárnej blokády, v režime dospelých alebo pediatrických pacientov áno
Modul pre snímanie neuromuskulárnych prenosov pre určenie zrelaxovaného stavu pacienta - NMT áno
Zabezpečuje automatické merania reakcie svalov (zašklb palca) na elektrické stimuly prenášané cez elektródy nad periférnym nervom( napr. lakťový nerv) áno
Snímače NMT merajú reakciu svalov a teplotu pokožky a odosielajú tieto informácie do modulu monitora na zobrazenie. áno
Ako snímač zášklbov sa používa akcelerometer. Na meranie teploty pokožky sa používa termistor. áno
Vyžaduje sa dodanie kompletného príslušenstva pre priame uvedenie monitorovaných parametrov do prevádzky áno
Modul musí zabezpečiť plnú kompatibilitu so stávajúcimi monitormi  anesteziologických prístrojov Drager Perseus A500 s monitorom Drager Infinity Delta XL áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú anesteziologické moduly k monitorom vitálnych funkcií anesteziologických prístrojov, podľa uvedenej medicínsko-technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Súčasťou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva musí byť maximálne do  24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní a servisný zásah do maximálne  48 hodín v rámci pracovných dní.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu tovaru - modulov, t.j. zabezpečiť ich plné sfunkčnenie sa požaduje najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu, ak nie potrebná výmeny náhradných dielov - komponentov. V opačnom prípade  dodávateľ  zabezpečí plnohodnotnú prevádzku náhradným tovarom - modulom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako  5 dni.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistia nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí.  Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Lehota dodania  je dohodnutá najneskorššie do 90 dní od dňa  nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp.českom jazyku a podrobný technický opis ponúkaného tovaru, ktorý musí  obsahovať a deklaruje technické parametre ponúkaného tovaru - modulov tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v EUR bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho preklad do  slovenského jazyka.
e) certifikát /potvrdenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu a záručný servis, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát/potvrdenie  vydaný v cudzom jazyku,  vyžaduje sa jeho preklad do  slovenského jazyka.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné odstúpenie od zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET ET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP OPET  podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa VZP OPET tým nie sú dotknuté.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

03.02.2020 00:00 — 30.04.2020 23:59

36,00 ks

150 570,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.01.2020 13:01

24.01.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.01.2020 15:04 - Vstupná ponuka 150 570,00 € Cena bez DPH
24.01.2020 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 150 559,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS