37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
47651130
TABRIS PLUS, s.r.o.
Strojnícka 18, Prešov, 08006, SVK
Nábytok do kancelárie a školiacej miestnosti
Vešiaky na kabáty; Stoličky; Nábytok
Tovar, Služba
1. Vešiak
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vešiak | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Voľne stojaci vešiak na kabáty; Kapacita – min. na zavesenie 8 kabátov (min. 8 háčikov); Výška – min. 170 cm; Materiál – pochrómovaný kov alebo dub ; Farba – čierna, alebo strieborná. | pre pol.č. 1 |
Max. cena za ks: | 46,89 € s DPH |
2. Stoličky kancelárske
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stoličky kancelárske | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nosnosť - min. 120kg ; Min. výška sedáku 40 cm ; Celková výška max. 95 cm; Výška operadla max 53cm ; Šírka sedáku max 49 cm ; Farebné prevedenie: čierna, prípadne v kombinácií s hliníkom; Synchrónny mechanizmus s min. 4 polohami blokovania, nastavenie sily protiváhy podľa telesnej hmotnosti, výškové nastavenie sedáka; anatomicky tvarovaný sedák, obojstranne čalúnené operadlo samonosnou sieťovinou alebo koženkou, výškovo nastaviteľné podrúčky. | |
Max. cena za ks: | 140,67 € s DPH |
3. Stoličky konferenčné
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stoličky konferenčné | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stohovateľná konferenčná rokovacia stolička; Celková výška stoličky – min. 86 cm; Celková šírka stoličky – max. 57 cm; Nosnosť – min. 120 kg; Materiál rámu – kov; Materiál sedáka - čalúnenie pružnou látkou; Materiál opierky – čalúnenie látkou alebo obojstrannou sieťovinou; Farba –opierka v bordovej farbe, sedák v čiernej farbe, rám v striebornej, alebo čiernej farbe. | |
Max. cena za ks: | 73,91 € s DPH |
4. Kancelárske kreslá
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske kreslá | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šírka min. 68 cm; Výška min. 80 cm; Hĺbka 50- 60 cm; Hmotnosť: 13 kg; Farba: sivá, alebo tmavo hnedá; Vnútorná konštrukcia: DTD dosky v kombinácií s masívnym bukom, čalúnnicky papier, molitan, rúno; Sedadlo: drevotrieska, molitan s hustotou 35 kg/m3, rúno, hrúbka peny sedáku je 6cm; Noha: umelohmotné podlahové klzáky. | |
Max. cena za ks: | 84,89 € s DPH |
5. Cateringový stôl
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cateringový stôl | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Priemer 70 - 85 cm; Výška min. 110 cm; Oceľová podnož, plastová doska.; Farba: biela, strieborná, antracitová, čierna; Jednoduchá manipulácia a rýchle zloženie.; hmotnosť 8 - 10 kg; | |
Max. cena za ks: | 63,67 € s DPH |
6. Poťah na cateringový stôl
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poťah na cateringový stôl | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Látka: hladká, Jersey 160g/m2; Farba: biela; Materiál: 90% mikropolyester a 10% elastan, nekrčivý materiál; Vhodný na stoly s priemerom 70 až 85 cm a s výškou 105 až 115 cm. | |
Max. cena za ks: | 27,87 € s DPH |
Názov |
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elktronického trhoviska |
Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ môže plniť zákazku len v prípade kladného posúdenia technickej špecifikácie objednávateľom, zároveň po kladnom výsledku administratívnej finančnej kontroly vykonanej zo strany RO/SO. |
Dodávateľ je povinný predložiť pre posúdenie technikcej špecifikácie dokument, ktorý bude obsahovať – - 1. typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia - 2. obrazovú ukážku tovarov, ktoré sú predmetom plnenia - 3. podrobnú technickú špecifikáciu – opis technických vlastností tovarov, ktoré sú predmetom plnenia - 4. cenu s DPH, bez DPH tovarov, ktoré sú predmetom plnenia; a to do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania dokumentu s technickou špecifikáciou ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre a požiadavky definované objednávateľom v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky). Pri odmietnutí ponuky sa proces opakuje, kým nedôjde k odsúhlaseniu ponuky alebo k odstúpeniu od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiacého s dodávaným tovarov, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetkú potrebnú súčinnosť. Prijímateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, alebo iných postupov. |
Požadované plnenie najneskôr do 8 pracovných dní odo dňa oznámenia kladného výsledku kontroly dodávateľovi. |
Podmienka nahlásiť objednávateľovi / kontaktnej osobe deň termín doručenia, minimálne 2 pracovné dni pred doručením tovaru |
Dodanie tovaru vrátane dopravy, vynesenia a inštalácie na mieste plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou. |
Pri preberaní predloží dodávateľ faktúru a dodací list; dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, bude podkladom pre fakturáciu. |
Dodávateľ vyhotoví 2 faktúry: 1. faktúra bude obsahovať položky: na tovar: Vešiak 3ks, Kancelárska stolička 2ks, Konferenčná stolička 50ks, Kancelárske kreslá 4ks, Catreingový stôl 4ks, Poťah na cateringový stôl 4ks /// 2. faktúra bude obsahovať položky: na tovar: Vešiak 2ks , Catreingový stôl 4ks, Poťah na cateringový stôl 4ks |
Súčasťou dodacieho listu a faktúry dodávateľa musí byť číslo súvisiaceho projektu v IMTS. Číslo bude zaslané dodávateľovy kontaktnou osobou ojednávateľa. |
Dodací list musí obsahovať rozpis jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých položiek (tovarov, ktoré sú predmetom plnenia) zákazky |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky), sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, na základe tejto skutočnosti objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť alebo voči dodávateľovi uplatniť sankcie. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy alebo uplatnenie sankcie, prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu, resp. dodacieho listu. Dodávateľ spolu s predmetmi zákazky dodá aj záručný list v slovenskom resp. českom jazyku. |
Nám. mieru č. 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
03.02.2020 12:53 — 03.04.2020 11:14
1,00 súbor
5 283,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.01.2020 11:15
24.01.2020 12:13
24.01.2020 12:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.01.2020 11:41 - Vstupná ponuka | 5 282,40 | € | Cena s DPH |
23.01.2020 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: