• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2020 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 09:35

Detail zákazky Z20201272

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2020 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 09:35

Základné údaje

Z20201272

OF-156876

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4413780

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoba na nemocničný/kontaminovaný odpad 2l, 10 l, 60 l

odpad, nádoba na odpad

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoba na nemocničný/kontaminovaný odpad 2l, 10 l (12l), 60 l
Funkcia
1. Nádoba na mediciálny odpad 2 l
2. Nádoba na kontaminovaný odpad 10 l - 12 l
3. Nádoba na kontaminovaný odpad 60 l
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. objem l 2
1. výška nádoby mm 140
1. otvor s priemerom mm 50
2. objem l 10 12
2. výška nádoby mm 220 320
2. otvor s priemerom mm 85 105
3. objem l 60
3. výška nádoby mm 640 690
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. nádoba - 2l- určená na použitý medicínsky odpad, ostré predmety (ihly)
- nádoba na zber a likvidáciu kontaminovaného odpadu (ihiel, skalpelov, pipiet a iného drobného zdravotníckeho odpadu)
- jednorázové bezpečnostné nádoby na kontaminovaný odpad s uzatvárateľným vekom
- nádoba s viečkom pre jednoduché odstránenie ihiel
2. a 3. Nádoba na klinický odpad s objemom 10L-12L a 60 l:
- musí slúžiť na zber ostrých predmetov a klinického odpadu,
- musí byť určená na jednorázové použitie,
- musí byť určená na transport a následnú likvidáciu spálením spolu s jej obsahom mimo nemocničného zariadenia,
- musí byť vyrobená z ekologického plastového materiálu,
- musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos,
- musí pozostávať z dvoch častí, ktoré musia byť jasne označené, že sa jedná o nádoby na ostré predmety a klinický odpad:
- samotná nádoba - musí spĺňať požiadavky na obaly v zmysle Dohody ADR podľa obalových inštrukcií pre klinické odpady, na obale musí byť označenie kódu obalu "un", ktorý je trvalý, čitateľný a umiestnený na mieste a takej veľkosti vzťahujúcej sa k obalu, aby bol dobre viditeľný,
- kryt (uzatvárateľné veko) s otvorom, ktorý musí byť vybavený antirefluxnými krytmi otvoru, ktoré zabraňujú náhodnému vystreknutiu obsahu nádoby,
- musí mať možnosť dočasného a permanentného uzavretia:
- dočasné uzavretie nádoby má chrániť personál pred kontaktom s použitými ostrými predmetmi a výparmi z klinického odpadu medzi jednotlivými použitiami,
- pernamentné uzavretie nádoby má zabezpečiť po naplnení nádoby jej pevné uzavretie pomocou permanentného uzáveru, čím bude nádoba pripravená k transportu a likvidácií. Po uzavretí nesmie byť možné jej opätovné otváranie a použitie.
Predpokladaný požadovaný odber v ks za 1 rok:
1. Nádoba na mediciálny odpad 2 l 600 ks
2. Nádoba na kontaminovaný odpad 10 l - 12 l 210 ks
3. Nádoba na kontaminovaný odpad 60 l 70 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb;
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak;
- zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Navrhnutá hodnota Zml. str. sa dohodli, že ver. nemôže postúpiť pohľ. voči dlž. tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zák. v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zák.“), bez predchádzajúceho súhlasu dlž. Právny úkon, ktorým ver. postúpi pohľ. voči dlž. tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlž., je podľa § 39 Občianskeho zák. neplatný. Ver. berie na vedomie, že súhlas dlž. je platný len za pod., že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Uvedené sa nevzťahuje na pohľadávky, ktoré sú najmenej 30 kalendárnych dní po lehote splatnosti.

VO funguje na princípoch transparentnosti a proporcionality. Vami zadané podmienky jednu stranu zvýhodňujú a druhú diskriminujú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

1 192,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.01.2020 08:41

24.01.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 583
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2020 08:16 - Vstupná ponuka 1 192,68 € Cena s DPH
24.01.2020 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 192,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS