• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2020 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 11:00

Detail zákazky Z20201269

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2020 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 11:00

Základné údaje

Z20201269

OF-208459

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4413778

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova podpory licencií Microsoft (2)

licencie Microsoft

  • 48625000-5 - Operačné systémy pre otvorené systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova podpory licencií Microsoft na 3 roky
Funkcia
Software Assurance (SA) kompletne nahrádza jednorazové upgrady SW od spoločnosti Microsoft. Pomáha znížiť náklady na administratívu, školenia a technickú podporu štandardizáciou SW vybavenia spoločnosti - umožňuje prechod na najnovšie verzie daných SW produktov. Pre zabezpečenie vysokej dostupnosti a plynulej prevádzky emailových služieb v reálnom čase a zachovanie rozšírených funkcionalít licenciou Enterprise je potrebné v  3 ročných intervaloch riešiť obnovenie licencie  SA  pre nižšie uvedené serverové produkty Microsoft Exchange a Microsoft SharePoint.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Exchange Enterprise CAL (ExchgEntCAL SNGL SA MVL UsrCAL wSrvcs – 3Y) ks 20
2. Exchange Server Enterprise (ExchgSvrEnt SNGL SA MVL – 3Y) ks 4
3. SharePoint Enterprise CAL (SharePointEntCAL SNGL SA MVL UsrCAL - 3Y) ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Exchange Enterprise CAL (ExchgEntCAL SNGL SA MVL UsrCAL wSrvcs – 3Y) zabezpečuje technickú podporu (maintenance) licencií pre Microsoft Exchange Server v rozsahu Enterprise (napr. archívna poštová schránka,..),
2. Exchange Server Enterprise (ExchgSvrEnt SNGL SA MVL – 3Y) zabezpečuje aktuálnosť verzie SW Microsoft Exchange Server
3. SharePoint Enterprise CAL (SharePointEntCAL SNGL SA MVL UsrCAL - 3Y) zabezpečuje maintenance licencií pre Microsoft Sharepoint v rozsahu Enterprise (rozšírená tímová spolupráca s MS Excel a MS Project,...).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ má platnú registráciu pre program Select Plus (č. zmluvy 5358019) na dobu neurčitú
2. Objednávateľ nie je oprávnenou organizáciou verejného sektora v zmysle definície spoločnosti Microsoft (EMEA)
3. Dodávateľ je povinný do 5  dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:  a) zdokladovať / preukázať objednávateľovi platné partnerstvo so spoločnosťou Microsoft na úrovni Licensing Solution Partner (LSP), prípadne Large Account Resseller (LAR)  ( elektronicky - e-mailom) – objednávateľ je oprávnený overiť si zdokladovaný status v spoločnosti Microsoft ,   b) poskytnúť objednávateľovi kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa na konanie vo veciach plnenia tejto zmluvy (meno a priezvisko, e-mail, telefónne číslo).
Kontaktné údaje oprávnenej osoby za objednávateľa poskytne objednávateľ dodávateľovi tiež v uvedenej lehote ( elektronicky - e-mailom),  c) predložiť platnú cenovú kalkuláciu, s uvedením jednotkových cien , vrátane DPH a bez DPH ( elektronicky - e-mailom).
4. Dodávateľ sa zaväzuje sprístupniť inštaláciu predmetu zákazky  v termíne do 10 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti  zmluvy.
5. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na cenu za predmet zákazky až po sprístupnení inštalácie predmetu plnenia zákazky objednávateľovi.
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
7. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
8. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy.
9.Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
10.Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy.
11.Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy.
12. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť.
13. Porušenie povinností uvedených v  bodoch 3 - 11 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2020 09:00 — 30.04.2020 15:00

1,00 Rozsah v zmysle časti technick. vlastnosti Presne

17 448,78

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.01.2020 08:30

24.01.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 25
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.01.2020 09:44 - Vstupná ponuka 17 448,78 € Cena s DPH
24.01.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 17 440,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS