00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
50114255
FBT Slovakia s. r. o.
Tešedíkova 77/A, Bratislava, 84106, SVK
Zneškodnenie stavebného odpadu
zneškodnenie, odpad, stavebný odpad
Služba
1. Zneškodnenie stavebného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zneškodnenie stavebného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
katalógové číslo odpadu 170101 - betón | t | 100 | ||
katalógové číslo odpadu 170504 - zemina a kamenivo iné ako uvedené v 17 05 03 | t | 120 | ||
katalógové číslo odpadu 170904 - zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 170901, 170902, 170903 | t | 450 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kategória odpadu | O |
Názov |
1. Predmet zmluvy |
1.1. Predmetom zmluvy je odber a zneškodnenie stavebného odpadu v predpokladanom množstve uvedenom v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
1.2. Rozsah predmetu plnenia je určený pre predpokladané množstvo odpadu za rok. Skutočný rozsah predmetu plnenia zmluvy bude upravený v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam objednávateľa, t.j. v menšom, alebo väčšom rozsahu pre jednotlivé kategórie. |
2. Čas plnenia zmluvy |
2.1. Frekvencia odvozu odpadu bude zabezpečená v pracovných dňoch od 07:00 hod do 16:00 hod. a v sobotu od 07:00 hod. do 12:00 hod. vozidlami objednávateľa a vo veľkokapacitných kontajneroch (VKK) objednávateľa. Predpokladané mesačné množstvo odpadu predstavuje: 170101 - 8 t, 170504 - 10 t, 170904 - 38 t. |
3. Miesto plnenia zmluvy |
3.1. Zneškodnenie odpadu bude realizované v mieste dodávateľa v zmysle platných rozhodnutí a na vlastné náklady dodávateľa. |
4. Podmienky poskytovania služby |
4.1. Dodávateľ na vyžiadanie objednávateľa predloží doklady potvrdzujúce súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie stavebného odpadu podľa § 97 ods. 1 písm. c) zákona o odpadoch najmä: Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy a kód činnosti zhodnocovania R1 pre odpady a množstvá odpadov uvedené v časti technická špecifikácia predmetu zmluvy. Uvedené povolenie sa nemôže viazať na mobilné zariadenie. |
4.2. V prípade ak víťazný uchádzač využije technické a odborné kapacity tretej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží dodávateľ zmluvu s vlastníkom zariadenia na zhodnocovanie stavebného odpadu (ďalej ako skládka). |
4.3. Požaduje sa platnosť povolení po celú dobu realizácie služby. |
4.4. Objednávateľ z časových dôvodov (zákonom vymedzený pracovný čas šoférov), finančných (všetky náklady súvisiace s prepravou odpadu) a ekologických dopadov (zvýšenie uhlíkovej stopy, zvýšenie spotreby nafty za každé zberové vozidlo prepravujúce odpad určitú vzdialenosť a s tým súvisiace dočasné zaťaženie regionálnych ciest a zníženie priepustnosti ciest) sa rozhodol určiť maximálnu akceptovateľnú vzdialenosť skládky do 45 km od Nám. SNP v Bratislave pre cestu tam a 45 km pre cestu späť (45km+45 km). |
4.5. Skládka odpadov umiestnená vo väčšej vzdialenosti je pre verejného obstarávateľa vysoko nákladová a neefektívna z pohľadu nastavenia obehu zberových vozidiel. Ponuka predložená na skládku vzdialenú vo väčšej vzdialenosti nebude spĺňať požiadavky na predmet zákazky. |
4.6. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia - podrobný rozpis jednotkových cien za jednotlivé kategórie stavebného odpadu. Podrobný štruktúrovaný rozpočet bude obsahovať cenu za tonu v Eur bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za tonu v Eur s DPH, celkovú cenu v Eur bez DPH, celkovú cenu v Eur s DPH. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
5. Platobné podmienky |
5.1. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
5.2. Splatnosť faktúr je 30 dni. |
5.3. Fakturácia vždy k 15-temu a k poslednému dňu v mesiaci na základe vážnych lístkov z certifikovanej váhy. |
5.4. Objednávateľ bude požadovať vážne lístky zariadenia, kde bude odpad zhodnotený. |
6. Spoločné ustanovenia |
6.1. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
6.2. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou objednávateľa zmluvu vypovedať. |
6.3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO A ZRPVS a k zápisu nedôjde ani do 30 dní od uzavretia zmluvy podľa OPET č. XVIII bod 18.2 písmeno w. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
670,00 t
51 320,00
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať cenu za tonu v Eur bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za tonu v Eur s DPH, celkovú cenu v Eur bez DPH, celkovú cenu v Eur s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2020 15:10
27.01.2020 15:00
27.01.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.01.2020 23:08 - Vstupná ponuka | 50 950,00 | € | Cena bez DPH |
26.01.2020 23:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: