00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
35813393
A-Z STAV, s.r.o.
Biskupická 36 A, Bratislava, 82106, SVK
Zhodnotenie stavebného odpadu
zhodnotenie, odpad, stavebný odpad
Služba
1. Zhodnotenie stavebného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie stavebného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
katalógové číslo odpadu 170107 - zmesi betónu, tehál, škridiel, obkladového materiálu a keramiky iné ako uvedené v 17 01 06 | t | 800 | ||
katalógové číslo odpadu 200308 - drobný stavebný odpad | t | 2800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kategória odpadu | O |
Názov |
1. Predmet zmluvy |
1.1. Predmetom zmluvy je odber a zhodnotenie stavebného odpadu v predpokladanom množstve uvedenom v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
1.2. Rozsah predmetu plnenia je určený pre predpokladané množstvo odpadu za rok. Skutočný rozsah predmetu plnenia zmluvy bude upravený v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam objednávateľa, t.j. v menšom, alebo väčšom rozsahu pre jednotlivé kategórie. |
2. Ćas plnenia zmluvy |
2.1. Zmluvné strany určia dni vývozu stavebného odpadu pre jednotlivé kategórie v rámci príslušného týždňa a harmonogramu. |
2.2. Odovzdanie odpadu bude zabezpečené v pracovných dňoch od 08:00 h do 14:00 h na základe platnej objednávky objednávateľa. |
2.3. Minimálna frekvencia odvozu je jeden krát týždenne v objeme 28 t. |
2.4. Objednávateľ požaduje zabezpečiť prvý odber najneskôr do 3 dní od účinnosti zmluvy |
3. Miesto plnenia zmluvy |
3.1. Objednávateľ odovzdá predmet plnenia zmluvy dodávateľovi v rozsahu uvedenom v predmete plnenia zmluvy v zmysle platných rozhodnutí na území Bratislavy. Bližšia špecifikácia bude uvedená v objednávke. |
4. Podmienky poskytovania služby |
4.1. Dodávateľ zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vozidiel na to určených a spĺňajúcich príslušné právne predpisy a normy. |
4.2. Dodávateľ na vyžiadanie objednávateľa predloží doklady potvrdzujúce súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie stavebného odpadu podľa § 97 ods. 1 písm. c) zákona o odpadoch najmä: Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy a kód činnosti zhodnocovania R5, R12 a R13 pre odpady a množstvá odpadov uvedené v časti technická špecifikácia predmetu zmluvy. Uvedené povolenie sa nemôže viazať na mobilné zariadenie. |
4.3. V prípade ak víťazný uchádzač využije technické a odborné kapacity tretej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží dodávateľ zmluvu s vlastníkom zariadenia na zhodnocovanie stavebného odpadu (ďalej ako skládka). |
4.4. Požaduje sa platnosť povolení po celú dobu realizácie služby. |
4.5. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia - podrobný rozpis jednotkových cien za jednotlivé kategórie stavebného odpadu. Podrobný štruktúrovaný rozpočet bude obsahovať cenu za tonu v Eur bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za tonu v Eur s DPH, celkovú cenu v Eur bez DPH, celkovú cenu v Eur s DPH. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
5. Platobné podmienky |
5.1. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
5.2. Splatnosť faktúr je 30 dni. |
5.3. Fakturácia vždy k 15-temu a k poslednému dňu v mesiaci na základe vážnych lístkov z certifikovanej váhy. |
5.4. Objednávateľ bude požadovať vážne lístky zariadenia, kde bude odpad zhodnotený. |
6. Spoločné ustanovenia |
6.1. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
6.2. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou objednávateľa zmluvu vypovedať. |
6.3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO A ZRPVS a k zápisu nedôjde ani do 30 dní od uzavretia zmluvy podľa OPET č. XVIII bod 18.2 písmeno w. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
3 600,00 t
110 700,00
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať cenu za tonu v Eur bez DPH, sadzbu DPH v %, jednotkovú cenu za tonu v Eur s DPH, celkovú cenu v Eur bez DPH, celkovú cenu v Eur s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2020 15:06
27.01.2020 15:00
27.01.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2020 10:30 - Vstupná ponuka | 108 000,00 | € | Cena bez DPH |
27.01.2020 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 720,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: