• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2020 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 16:50

Detail zákazky Z20201227

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.01.2020 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 16:50

Základné údaje

Z20201227

OF-208539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4413806

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie kancelárskych zariadení a vybavenia školiacej miestnosti I.

Monitor, Klávesnica a myš, Tlačiareň , Skartovač, Projektor, Notebook, Dokovacia stanica

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30191400-8 - Skartovače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 33195100-4 - Monitory
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 38652100-1 - Premietacie prístroje
  • 38652120-7 - Videoprojektory
  • 38653400-1 - Premietacie plátna
  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť monitora: min. 27“; Rozlíšenie minimálne: 2560x1440; Natáčanie: áno; Povrch obrazovky: matný; Kontrast: minimálne 1000:1; Jas: minimálne 350cd/m2; Obnovovacia frekvencia: max. 4 sekundy; Farba: čierna; Vstupy / výstupy: HDMI, slúchadlový, DisplayPort; Iné funkcie: polohovo nastaviteľný, funkcia Flicker free; pre pol. č. 1
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 285,63 €,
 2. Klávesnica a myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klávesnica a myš ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezdrôtová klávesnica a myš; Farba: čierna; Typ klávesnice: klávesnica a numerická klávensica; Typ myši: ergonomická; Jazyk klávesnice: CZ/SK; Klávesnica musí obsahovať: multimediálne alebo programovateľné klávesy; Počet tlačidiel myši: min. 3. pre pol. č. 2
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 21,93 €
 3. Tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ tlačiarne : multifunkčná;Typ tlače: laserová / LED; Podporované formáty: min. A3, A4, A5 a ďalšie; Rýchlosť tlače farebná / čiernobiela: minimálne 22ks A4, 12ks A3; Max. mesačné zaťaženie: 50 000 strán a viac; Obojstranná tlač: áno; Automatický podávač pre skenovanie: áno; Automatický duplexný podávač pre skenovanie: áno; Minimálna kapacita zásobníku: 300; Kopírovanie: áno; Porty: USB 2.0 Device, Ethernet,  USB ; Wireless pripojenie: áno; Display farebný: áno; pre pol. č. 3
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 1694,58 €
 4. Skartovač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skartovač ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skartovačka na kancelárske dokumenty; Stupeň utajenia: min P-4; Kapacita skartovania: min. 15 listov súčasne Skartovanie CD: áno; Objem koša: min. 16 litrov; Automatický START/ STOP: áno; Spätný chod: áno pre pol. č. 4
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 232,98 €
 5. Projektor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Projektor ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezdrôtový Full HD projektor; Natívne rozlíšenie: min. 1920 x1200; Svietivosť: min. 5000 ANSI lm (vrátane); Formát: 16:10; Kontrast: min. 15 000: 1 (vrátane); Wifi: áno; Wifi technológia so zrkadlením: áno; Ovládač: áno Prezentácia prostredníctvom mobilu. áno; Životnosť lampy: min 9 000h (ECO režim); Zoom: áno; Maximálna uhlopriečka: 290“ a viac; Rozhranie / vstupy: HDMI 2x, VGA (D-SUB), USB, LAN, audio jack výstup, audio jack vstup; Výbava: reproduktory, diaľkové ovládanie. pre pol. č. 5
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 1699,84 €
 6. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Notebook 2 v 1; Dotykový display: áno; Procesor: min I7 a lepší; Uhlopriečka: od 13,5“ do 14“; Typ pevného disku: SSD / SSD+HDD; Kapacita pevného disku: min. 256 Gb; Konektor HDMI: min. 1x; USB C: min. 1x; USB: min. 2x; RAM: min. 8Gb; Web kamera: áno ; Bluethoot: áno; Operačný systém: WIN 10 Profesional; Wifi: áno; Súčasť balenia: ;napájací kábel, brašna pre pol. č. 6
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 996,49 €
 7. MS Office
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MS Office ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Microsoft Office 365 Personal SK; Dĺžka licencie: 1 rok ( 3x 2020, 3x2021); Obsah balíka: Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Publisher, OneNote a Outlook. pre pol. č. 7
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 60,67 €
 8. Dokovacia stanica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dokovacia stanica ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Univerzálna dokovacia stanica; Možnosť napojenie monitorov: min. 2; Napájanie a dobíjanie notebooku: áno; Pripojenie k notebooku: USB-A / Thunderbolt; Konektory: minimálne 2× Thunderbolt 3, 1x HDMI, 1x HDMI, 1x Ethernet, 4x USB 3.0, 1x čítačka kariet, ; 1x 3,5 jack, 1x vstup pre napájanie; Súčasť balenia:  Adaptér USB-C DisplayPort, prepojovací kábel Thunderbolt pre pol. č. 8
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 228,63 €
 9. Projekčné plátno
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Projekčné plátno ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mobilné projekčná plátno: Stojan: trojnožka / podstava na kolieskach; Rozmery: min. 220cm x 120cm; Uhlopriečka: min. 100“; Možnosť nastavenia výška: áno. pre pol. č. 9
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 154,90 €
 10. Wifi router (školiaca miestnosť)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Wifi router ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Wifi router; Typ: tri-band; Rýchlosť prenosu: min. 4500 Mb/s; Štandardy: 802.11a (5GHz), 802.11b (2,4GHz), 802.11g (2,4GHz), 802.11n, 802.11ac, 802.11ax; Konektory: min. LAN 4x, WAN 1x, USB 2x; Počet antén: min. 8ks pre pol. č. 1
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 457,77 €
 11. Prezentér
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prezentér ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezdrôtový prezentér: Dosah: min. 15m; Pripojenie: USB prijímač; Laserové ukazovadlo: áno; Tlačidla: min spustenie prezentácie, dopredu, dozadu; Farba: čierna pre pol. č. 11
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 38,58 €
 12. Laminovačka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laminovačka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Laminovací stroj; Formát: A3, A4, A5, A6 a iné; Laminovanie:  za tepla a za studena; Rýchlosť laminovania: min 250mm /min.; Čas ohrevu: max 80 sekúnd; Počet valcov: min. 2. pre pol. č. 12
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 128,10 €
 13. Wifi router
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Wifi router ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet antén: min. 3; Rýchlosť WiFi prenosu: min. 1700 Mb/s; Štandardy: 802.11a (5GHz), 802.11b (2,4GHz), 802.11g (2,4GHz), 802.11n, 802.11ac; Konektory: min. LAN 4x, WAN 1x, USB 1x. pre pol. č. 13
Maximálna hodnota produktov za kus s DPH 113,05 €
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elktronického trhoviska.
Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ môže plniť zákazku len v prípade kladného posúdenia technickej špecifikácie objednávateľom, zároveň po kladnom výsledku administratívnej finančnej kontroly vykonanej zo strany RO/SO.
Dodávateľ je povinný predložiť pre posúdenie technikcej špecifikácie dokument, ktorý bude obsahovať – 1. typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia 2. obrazovú ukážku tovarov, ktoré sú predmetom plnenia 3. podrobnú technickú špecifikáciu – opis technických vlastností tovarov, ktoré sú predmetom plnenia 4. c enu s DPH, bez DPH tovarov, ktoré sú predmetom plnenia ; a to do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania dokumentu s technickou špecifikáciou ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre a požiadavky definované objednávateľom v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky). Pri odmietnutí ponuky sa proces opakuje, kým nedôjde k odsúhlaseniu ponuky alebo k odstúpeniu od zmluvy.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiacého s dodávaným tovarov, službami  kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetkú potrebnú súčinnosť. Prijímateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb,  alebo iných postupov.
Požadované plnenie najneskôr do 8 pracovných dní odo dňa oznámenia kladného výsledku kontroly dodávateľovi.
Podmienka nahlásiť objednávateľovi / kontaktnej osobe deň termín doručenia, minimálne 2 pracovné dni pred doručením tovaru
Dodanie tovaru vrátane dopravy, vynesenia a inštalácie na mieste plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou.
Pri preberaní predloží dodávateľ faktúru a dodací list; dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy, bude podkladom pre fakturáciu.
Dodávateľ vyhotoví 2 faktúry pre každý z celkov: Faktúra A na tovar: Monitor 3ks,Klávesnica a myš 3ks, Tlačiareň 1ks, Projektor 1ks, Notebook 3ks, Office  365 – 6 ks, Dokovacia stanica variant A 3ks, Projekčné plátno 1 ks, Wifi router školiaca miestnosť 1ks, Prezentér 1ks, Skartovačka 1ks, Laminovačka 1 ks, Wifi router 1ks, Faktúra B na tovar: Notebook 1 ks
Súčasťou dodacieho listu a faktúry dodávateľa musí byť číslo súvisiaceho projektu v IMTS. Číslo bude zaslané dodávateľovy kontaktnou osobou ojednávateľa.
Dodací list musí obsahovať rozpis jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých položiek (tovarov, ktoré sú predmetom plnenia) zákazky
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky), sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, na základe tejto skutočnosti objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť alebo voči dodávateľovi uplatniť sankcie. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy alebo uplatnenie sankcie, prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy  prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu, resp. dodacieho listu. Dodávateľ spolu s predmetmi zákazky dodá aj záručný list v slovenskom resp. českom jazyku

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. mieru č. 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.02.2020 14:00 — 03.04.2020 14:02

1,00 súbor

10 478,34

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.01.2020 10:58

24.01.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1019
 309
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2020 10:17 - Vstupná ponuka 10 478,34 € Cena s DPH
23.01.2020 21:30 - Najvýhodnejšia ponuka 10 477,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS