• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2020 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2020 15:55

Detail zákazky Z20201225

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2020 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2020 15:55

Základné údaje

Z20201225

OF-208528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4411645

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky

čistiace saponáty a leštiace prostriedky, vrecia

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky určené pre použitie v objektoch objednávateľa.
Funkcia
Čistiace  a pracie prostriedky pre zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Ajax  floral fiesta fialový 1l /na podlahy/ ks 180
2. Indulona univerzálna ks 250
3. Indulona nechtíková ks 150
4. Krém na ruky Vakavo ks 100
5. Jar 900ml ks 180
6. Citra na riad tekutá 500ml ks 60
7. Švédska handra malá 205g/m2 30x35cm ks 250
8. Prachovka UNI/ mimoriadne savá, všestr.použitie 3ks v bal bal 100
9. Rukavice gumenné veľ. M ks 180
10. Rukavice gumenné veľ. L ks 180
11. Kobercová páska obojstranná ks 20
12. Sáčky na smeti 59x100 silné- aro 80l bal 100
13. Mydlo na ruky obyčajné 100g ks 200
14. Cillit Bang na  vodný kameň a iné nečistoty 750ml ks 30
15. Sifo   čistič sifónu 500g ks 100
16. Bistrol - vosková emulzia 500ml ks 50
17. Servitky 100ks v bal Harmony prima 33x33 bal 100
18. Papierová kuchynská utierka 2ks v bal. bal 100
19. Výstražná páska červenobiela 75mmx 500m ks 30
20. Technický benzín na hrubé odstraňovanie nečistôt 350g ks 30
21. Mydlo mazľavé 1kg ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia - do sídla objednávateľa).
Doručenie tovaru do sídla objednávateľa  na jedno odberné miesto a jeho odovzdanie kontaktnej osobe objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ uprednostňuje   dodať tovar ním požadovaných značiek - typov, nakoľko zabezpečuje pre zamestnancov dôkladné a overené prípravky na čistenie (pracuje  sa s olejmi, mazivami, farbami).
Objednávateľ požaduje predložiť zoznam všetkých položiek dodávaného tovaru, vrátane značiek –typov, k odsúhlaseniu objednávateľom ( v prípade 100% ekvivalentu požadujeme predložiť vzorku ponúkaného ekvivalentu k posúdeniu či sa jedná o 100% náhradu) a to do 5 dní od uzavretia zmluvy.    Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie zmluvy.
Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi (faktúra musí obsahovať meno kontaktnej osoby za objednávateľa a číslo zmluvy).
Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe objednávateľa dva až tri pracovné dni pred plánovaným dodaním.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, SND, Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

07.02.2020 14:00

21,00 položky

2 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2020 14:10

23.01.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.01.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 307
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2020 14:16 - Vstupná ponuka 2 799,60 € Cena s DPH
23.01.2020 14:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 794,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS