• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 13:09
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 14:15

Detail zákazky Z20201221

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2020 13:09
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2020 14:15

Základné údaje

Z20201221

OF-208535

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4413762

Objednávateľ

52827283

Spojená škola, Slnečná 421, Spišský Štiavnik

Slnečná 421, Spišský Štiavnik, 05914, SVK

Dodávateľ

45344710

ECOHolding s.r.o.

Tolstého 2, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky- zabezpečenie stravovania

stravné poukážky,

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky a ich dodanie do sídla objednávateľa
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.02.2020 - 31.01. 2021
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 4,00
Predpokladaný počet stravných poukážok za zmluvné obdobie ks 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
Väzba stravných poukážok stravné poukážky musia byť viazané po 20 ks
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaných na e-mailovú adresu dodávateľa, cez on-line systém dodávateľa, alebo telefonicky.
Nominálna hodnota stravných poukážok a predpokladané množstvo môže objednávateľ meniť v závislosti od zmien v právnych predpisov a organizačných zmien objednávateľa.
Stravné lístky nespotrebované následkom zmeny nominálnej hodnoty dodávateľ spätne odkúpi za rovnakú cenu, akú za ne objednávateľ zaplatil, bez akýchkoľvek poplatkov.
Dodanie stravných poukážok do sídla objednávateľa zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávka.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní.
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby.
Platby budú uskutočňované výhradne prevodným príkazom.
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka v ktorom boli vydané.Pri objednávke v 10.,11. alebo 12. mesiaci požadujeme dodanie stravných poukážok s platnosťou do konca následujúceho kalendárneho roka.
Rozpis zmluvnej ceny musí obsahovať: 1. Nominálnu cenu za jeden ks stravnej poukážky, t.j. 4,00 EUR. 2. Výšku sprostredkovateľského poplatku ( ďalej len SP) a dodanie do miesta plnenia v %. 3. Výšku SP a dodania do miesta plnenia v EUR bez DPH. 4. Výšku SP a dodania do miesta plnenia v EUR s DPH. 5. Cena za 1 ks stravnej poukážky vrátane SP v EUR bez DPH. 6. Cena za 1 ks stravnej poukážky vrátane SP v EUR s DPH.
Rozpis zmluvnej ceny je neoddeliteľnou súčasťou zmluvy alebo jej prílohy. Nesplnenie povinnosti rozpisu zmluvnej ceny sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slnečná 421, Spišský Štiavnik, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.02.2020 13:14 — 31.01.2021 13:15

4 000,00 ks

16 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2020 13:13

24.01.2020 13:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2020 13:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 87
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2020 13:21 - Vstupná ponuka 16 000,00 € Cena s DPH
24.01.2020 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka 15 999,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS