00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Konferenčné kreslá
konferenčné kreslo, kreslo, nábytok
Tovar
1. Konferenčné kreslá
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, nepoužívaných konferenčných kresiel vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Konferenčné kreslo pre jednu osobu | ks | 2 | ||
2. Konferenčné kreslo pre dve osoby | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Konferenčné kreslo celočalúnené pre jednu osobu | |
1.1. Nosnosť | 120 kg |
1.2. Látka | Sempre SM, farba čierna |
1.3. Rozmer - celková výška | 77 cm |
1.4. Rozmer - celková šírka | 59/69 cm |
1.5. Rozmer - celková hĺbka | 50/63 cm |
1.6. Rozmer - výška sedenia od zeme | 45,5 cm |
1.7. Rozmer - šírka sedadla | 48 cm |
1.8. Rozmer - hĺbka sedadla | 50 cm |
1.9. Rozmer - výška operadla | 32 cm |
1.10.Hmotnosť | 16 kg |
2. Konferenčné kreslo pre dve osoby | |
2.1. Látka | Sempre SM, farba čierna |
2.2. Rozmer - celková výška | 77 cm |
2.3. Rozmer - celková šírka | 118/129 cm |
2.4. Rozmer - celková hĺbka | 50/63 cm |
2.5. Rozmer - výška sedenia od zeme | 45,5 cm |
2.6. Rozmer - šírka sedadla | 106 cm |
2.7. Rozmer - hĺbka sedadla | 50 cm |
2.8. Rozmer - výška operadla | 32 cm |
2.9. Hmotnosť | 29 kg |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
28.01.2020 08:00 — 14.02.2020 15:00
1,00 súbor
465,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2020 09:11
23.01.2020 10:00
23.01.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2020 08:18 - Vstupná ponuka | 465,60 | € | Cena s DPH |
22.01.2020 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 465,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: