• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2020 12:05

Detail zákazky Z20201174

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2020 12:05

Základné údaje

Z20201174

OF-208377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4411609

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

34152199

Bidfood Slovakia s. r. o.

Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hlboko zmrazené mäso (hydinové, vnútornosti, ryby)

mrazená hydina, rybie file, kuracie prsia, morčacie prsia

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15119600-1 - Rybie mäso
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15240000-2 - Ryby v konzerve a inak pripravené alebo konzervované ryby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15112120-3 - Morky
  • 15112130-6 - Kurčatá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hlboko zmrazené mäso (hydinové, vnútornosti, ryby)
Funkcia
Dodávka mrazeného mäsa pre stravovacie zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrazené kuracie stehno kalibrované cena za kg, (kaliber 180/260 g) kg 2000
Mrazená kuracia polievková zmes (trupy) balenie 1-2kg kg 350
Mrazené kuracie prsia, vákuové, pôvod sk/cz, balené max. 2 kg kg 2200
Mrazené morčacie prsia vákuové, balenie max. 2 kg kg 500
Kuracie droby (srdcia, žalúdky) kg 30
Sliepka polená ťažká kg 300
Kuracie pečienky cena za kg, (balenie 500 g) kg 90
Mrazené rybie filé 100 g porciované, max. 10 % vody kg 700
Losos filety bez kostí (kaliber 140 - 250g) kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 3 a 4 Verejný obstarávateľ požaduje dodržať predpísané balenie max. 2 kg a to z dôvodu efektívneho využitia obstarávanej komodity, nakoľko uvedenú komoditu vydáva v nižších množstvách do inej prevádzky.
Keďže sa jedná o mrazenú komoditu, väčšie balenie by viedlo k nehospodárnemu vynakladaniu finančných prostriedkov (odpad). Keďže sa jedná o mrazenú komoditu, väčšie balenie by viedlo k nehospodárnemu vynakladaniu finančných prostriedkov (odpad).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane doprava na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi položkový rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. Dodávateľ v položkovom rozpočte uvedie rozdielnu sadzbu DPH.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kópiu potvrdenia Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej výzvy / objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových výzvach / objednávkach v pracovných dňoch pondelok, streda, štvrtok a piatok v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu mrazených výrobkov
Predmet zákazky musí byť v súlade s Potravinovým kódexom.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením neuspokojivú referenciu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových výzvach /objednávkach počas zmluvnej lehoty.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.02.2020 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2. článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.01.2021.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

24 620,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2020 09:31

23.01.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.01.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 45
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2020 15:29 - Vstupná ponuka 24 619,99 € Cena s DPH
22.01.2020 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 24 598,44 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS