• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2020 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2020 13:10

Detail zákazky Z20201173

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2020 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2020 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2020 13:10

Základné údaje

Z20201173

OF-208454

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4411589

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

47102357

PAPIER LECHMAN s.r.o.

Močarianska 5067, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

kancelárske potreby, alebo ekvivalent

guľôčkové pero, zvýrazňovač, zošity, euroobaly, spinky na spisy,šanon

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30192900-0 - Korekčné prostriedky
  • 30192130-1 - Ceruzky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby, alebo ekvivalent
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekute lepidlo klovatina Tekuté lepidlo na papier. Čisté nanášanie lepidla pomocou stierky. Bez organických rozpúšťadiel. ks 6
Korekčný lak na rýchlu korekciu s výbornou krycou schopnosťou. Na všetky druhy papiera, faxové papiere a fólie. Na kópiach nezanecháva tmavé okraje a tiene.Nanesený korekčný film je suchý a umožňuje okamžité písanie. ks 6
Pero guľôčkové v neprehľadnom plastovo-kovovom prevedení. Náplň modrá. Šírka stopy 0,7 mm ks 40
Pero guľôčkové v neprehľadnom kovovom prevedení.kovovým klipom. Šírka stopy 0,7 mm.Náplň modrá. ks 40
Euroobal- A4, matný, 40 mic.- priehľadný euroobal z polypropylénu, otvor zhora, eurodierovanie, povrh matný, mierne pórovitý. Balenie 50ks v sačku. bal 8
Obchodná kniha A4(záznamová kniha) v šitej a lepenej úprave s obálkou z tvrdého kartónu, 100 listové. Formát A4, úprava linajkovaná. ks 6
Lepiaca páska rozmer (šírka x návin): 19 mm x 10 m, priehľadná lepiaca páska PP pre kancelárske účely, 6 kusov v balení bal 1
Ceruzka grafitová bez gumy, klasická kancelárska ceruzka s tuhou tvrdosti HB v lakovanom dreve. 12kusov v balení bal 5
Zvýrazňovač- celoflouresenčný zvýrazňovač s reflexným atramentom, vhodný na všetký druhy papiera vrátane faxového a samoprepisovacieho. Šírka stopy 1-4 mm, dod. v sade 6 kusov. bal 3
Šanon červený, A4 pákový z kvalitného silného kartónu , mramorové, vnútorné dosky zoraďovača sú potiahnuté hladkým papierom , šírka chrbta 75 mm , vybavenie: páková mechanika, kovový prítlak, chrbtový otvor, plastové vrecko na chrbte s vymeniteľným papierovým štítkom, ochranná kovová lišta , farba: šedá/biela ks 10
Špendlíky Špendlíky s pestrými hlavičkami, Sú vyrobené z ocele a majú dĺžku 3 cm a hlavičky z farebného plastu. Balenie obsahuje 200 farebne kusov. bal 2
Spinky na spisy malé 50mm, Zinkové spony na papier veľkosť spony 50 mm, bal.100 ks. bal 3
Spinky na spisy malé 33mm, spony na papier veľkosť 33 mm, bal.100 ks. bal 3
Spinky do zošívačky rozmer 24/6. Balenie 1000 kusov bal 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požadujeme dodať v pracovných dňoch mimo sviatkov(pondelok až piatok) v čase od 8:00 hod do 11:00 hod. Informovať jeden deň vopred o doručený telefonický zodpovednú osobu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa.
Súčasťou dodávky bude aj dodací list.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

27.01.2020 08:23 — 31.01.2020 08:23

138,00 ks

140,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2020 08:33

23.01.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.01.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 30
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2020 11:07 - Vstupná ponuka 139,99 € Cena s DPH
22.01.2020 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 139,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS