17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Nábytok-seminárna stolička s písacou doskou
nábytok, školský nábytok, stolička
Tovar, Služba
|
1. Seminárna stolička s písacou doskou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| seminárna stolička s písacou doskou na pravej strane, drevená alebo preglejka, s kovovou konštrukciou |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| nosnosť: | kg | 100 | 120 | |
| sedák dĺžkaxšírka: | cm | 42x42 | 55x60 | |
| operadlo výškaxšírka: | cm | 21,5x38 | 25x45 | |
| celá stolička výška: | cm | 81 | 83 | |
| celá stolička výška po sedák: | cm | 45 | 47 | |
| pultik na písanie šírkaxdĺžka: | cm | 23,5x34 | 26x51 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| • sedadlo a opierka drevené alebo z preglejky tvarovanej, buk/dub s transparentným lakom alebo moridlom | |
| • operadlo oddelené od sedáka | |
| • konštrukcia kovová/oceľová, čierny, môže byť aj chróm | |
| • sklopný alebo pevný pultík na písanie na pravej strane; môže byť vsúvací alebo pevný | |
| • odolné, pevné, stabilné | |
| • nohy stoličky s plastovými klzákmi |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky. |
| Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
| Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
| Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
| Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku (fotografie/obrázky, technické listy) s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou (napríklad rozmery), preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov uvedenej kontaktnej osobe. |
| Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy), ak nie je uvedené inak výrobcom. |
| V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
| Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
| Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
| Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
ul. 17.novembra č.13, FŠ, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
10.02.2020 13:30
25,00 ks
1 941,49
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2020 08:22
23.01.2020 09:00
23.01.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.01.2020 08:31 - Vstupná ponuka | 1 941,00 | € | Cena s DPH |
| 21.01.2020 20:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 908,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: